Wednesday, August 10, 2011

~ P0mpuan itu HOT giler...ehhh hot ke???~


assalamualaikum...

berbuka apa anda hari nih???hehe,,meh saye bagi idea,pegi lar makan kat The Manhattan Fish .... pegi kalau ade 0rg ajak jek tau..kalau macam aku nih nak pegi saje2 jwbnye memang tak lar kan...el0k2 kenyang rase nak muntah balik tgk bill .... papep0n thanks kepada encik yg belanja berbuke smlm...m0ge2 murah rezeki ye...byar smpai Rm200.00 ++ ... tapau kan lagi tp sygnye time sahur x lalu dah nak mkn...huh PEMBAZIRAN ..

tak pe,takat makan kat situ ta cukup hot lagi..tak leh lawan h0t sese0rg nih ...siapakah???hik,hik...mn leh bgtau.name p0n p0mpuan ala2 h0t...kang bgtau name melampau2 hot plak die...muke cantek (even muke serius p0n cantek weh,,,apetah lagi kalau die buat muke mcm nak mntk penampar..lagi b'tambah2 cantek), badan lawa ala2 nasha aziz tapi ala2 jek lar kan ... ermmm cer k0rg try lebar kn sket pic nasha aziz tuh...ehhh nasha aziz lar cam die klau cmtuh...0pssss,,tak pe,tak pe..still hot lagi tuh..0rg hot kan...


knp aku pegi bkak cite pasal die lak nih??psl....klau 0rg ta cari pasal ngan aku,aku p0n 0keh jek...nih kalau dah kite pegi umah die,die buat muke .... time berbuke siap x kuar blik snggup b'buke lmbat tuh bkn cari psl namenye tuh ... aiii,nak semua 0rg sujud kat kau ke p0mpuan...mslh skank rumah tuh bukan kau yg punye .... lagi satu aku jejak rumah tuh p0n sebab cik akak QS tu yg ajak....lagi satu,sukati aku lar kalau aku lepak rumah tu,,sebab.....rumah tu bukan kau yg punye!!! huh budus! ...tetibe lak melenting...

beliau memang hot sebab beliau diminati dan disukai 0leh ramai lelaki...aippp kalau lelaki x suke tak kan lar smpai bertimbun2 lelaki kau rapat kan... adakah kedatangan aku di situ mengganggu gugat kehidupan kau....tercabar kah???kah,kah,kah.... sebab tuh kau macam anti semacam ngan aku kan ... kau agak aku heran tak???memang tak lar jwbnye,,sebab aku kesah ape kau nak rase ape ngan aku...beb wa kat sana ta lame ar...sabar2,wa p0n da lame tahan ngadap muke lu..abes puasa wa blah 0keh...maka anda b0leh menikmati kehidupan anda spt biase...


0keh lar ... nak blah dah nih...selamat berpuase semua ;)


No comments:

Post a Comment