Saturday, December 17, 2011

PENCURI YG MER0SAKKAN RANCANGAN AKU!!!

H0lla!!!!

kenapa dengan blog nih macam dah lain jek,,ke lapt0p aku yg buat hal?? tak kesah lar camne2 p0n meh sini nak b'cerita nih ...

tadi angah n r0he datang ... gi kar0k jap kat 0le2... hehehe,thanks t0 angah yg sudi m'bayar lagu sebarang dua beserta bagi hadiah sagu hati baju s0rg selai... pastu aku kan jenis b'lagak... angah nak tapaukan makan berani giler aku t0lak... k0n0n nak gi dating tgk m0vie... kalau dah dating mesti lar gi makan2 ter0s kan...daripada menyusahkn cik angah baik saye menyusahkan encik bf...


haaaaaa, kan padah kalau niat tak bet0l...tunggu punye tunggu smpai aku t'tid0 kat s0fa depan tuh aku dapat call dr encik bf... tau plak tuh tak0t ta nak bagitau dlm ph0ne...suh gak aku bc msg... bile aku bace...hape?????!!!!

arghhhhhh!!! aku jerit kuat2 sebab sakit hati sgt2...dan aku gad0 besar2,aku mrh encik bf .... erkkk tu time aku mamai2 bgn tid0,dpt berite buruk kan padah jwbnye... cube lain kali bg aku c00l dulu...mndi2 br bace msg kan ... tak lar aku panas ati m'amuk cam tadi... mesti td setan banyak kat aku..yelar mgrib2 tid0 kan...


encik bf balik keje...kan die skank nek tren jek..parking m0t0 kat tmpt tren tuh..balik2 keje dah k0l 7 die gi lar mgrib kat petr0nas... die kene r0mpak..tau tak kene r0mpak,,,duit die kene rembat...

kau gatal kan...selame nih kau nk kuar br t'hegeh2 cucuk duit... kali nih rajin lar sgt pegi cucuk dulu ... yg makin aku panas ati ... duit die cucuk tuh nak gi dating mlm tuh...pastu ade duit utk aku sket... arghhhh!!! maknenye per0mpak tuh dah rembat duit aku.. bangang punye pencuri... kau tak de duit jgn mencuri!!!! kau ingat kau s0rg jek tak de duit... aku p0n tak de lar!!! kan aku dah b'tukar jadi saitan jap mencarut2 memaki 0rg tak tntu pasal kan... sume gare2 kau pencuri...kau punca!!!

huh!!!! dah cancel ter0s gi dating,,dah lar tak jumpe semnggu pastu tgn aku dah gatal2 nak dpt duit kene rembat lak...memang pat0t aku m'amuk kan...paling penting, aku nak tgk 0mbak rindu ngn puss in b00t p0n tak dapat!!! aku dendam dengan kau pencuri!!!

No comments:

Post a Comment