Friday, March 23, 2012

Perbualan dengan makcik lesen yg sengal ~~


aku : helo...nih betol ke no siti yg tmpt blaja memandu tuh?

makcik : haah...aunty Siti.nih tmpt blaja memandu bumiputera nih...(jwb dgn ramah sgt)

aku : ouh ok aunty siti,camni...saya da ade lesen L so nak smbung yg klas drive ngn amek test JPJ jek lagi bt dkt tmpat aunty boley?

makcik : haaa boleh2

aku : so,saye nak tanye bayaran die cmne heh?

makcik : byran die 700 ringgit..

aku : hah???tapi saye dah siap2 ade L nih...

makcik : ha ye lar .... klas 10 jam cmpur test 700

aku : nih dtg amek kat umah ke cmne?

makcik : ye..mmg akn dtg amek n anta kat umah.cmni dek pakej kami 750 skali dgn L (tulis kat flyer tuh 850)

aku : ok..skrg L mmg da ade kat tgn saye.tinggal nak gi klas 10 jam tuh jek dgn amek test jek (da ilg sbr sket)

makcik : ha ye lar pakej kami 750, kos penghantaran lagi,knderaan pegi balik,klas 10 jam sume skali 700

aku : lps makcik anta saye balik tu makcik pegi mati tak???(hahaha..klau lar boleh tanye cmtu kan) hah tak pe lar aunty nnti saye kompem smule ye..

ape kejadah tggl klas mmandu ngn test jek smpai 700....nak smpai ke L tuh 50 jek??byr yg ujian komputer tuh bape?8 posen??

No comments:

Post a Comment