Monday, November 19, 2012

Gastrik ~~


semalam hari ahad....tapi pagi2 da kene masuk opis... ;(

hari sabtu pon dah balik lmbat,smpai kelaparan sangat2...padahnyeeeee pagi2 hari ahad pedih kat hulu hati...cik de ajak gi bekfes...dah bekfes pon still saket gak lagi....

saketnye subhanallah ta tau nk ckp cenggane...sampai kat opis sume dah ade,bos dah ade,HOD dah ade...cik puan HOD ckp kat aku "penat heh pija?".... aku pon ckp "tak penat tp i pedih kat sini (smbil tnjuk tempat saket.." "heeeehhhhhh u da kene gastrik,pegi pantry bancuh air teh panas jgn buh gula..tros mnum"...

okay pastu aku smbung bt keje....tgh2 buat keje ttibe aku rase nak muntah...cik puan HOD perasan mungkin...tgh aku merehatkn diri kat toilet membe aku si ziela masuk...then die tros keluar pegi carikan ubat utk aku...die belikan gaviscon + nasik...wahhhh baiknye...aku nak bayar balik die ckp ta paya...aku ingat murh2 jek...skali aku tgk rege,wahhh dkt 20 lebih gak ek gaviscon neh...baiknye hati anda ziela...

rupennye cik puan HOD yg suh die tgk aku kat toilet n belikan mkanan utk aku...

see mereka sgt baik...aku pon sgt suke dgn mereke...tapi balik umah aku still muntah2 balik...ummmm :(

papepon sbb aku dah kene kerje pade hari ahad dan juge tyme cuti awal muharam arituh maka aku mntk cuti pade hari jumaat n sabtu nie nanti...caraaaaaaaaa kannnn... dan cik puan HOD ckp "okay2 u boleh cuti sbb u asyik kene dtg keje smpai gastrik2..."

weeeeeee....yeayyyyy boleh balik!!! :))))))

No comments:

Post a Comment