Friday, April 16, 2010

~~die ngn kwn2 aku jek yg hepy...haku..??~~


spe ade bf yg ala2 lembab cm2...??(sile angkat tgn laju2)
aku nk angkat tgn,aku nk angkat...
x,x...bkn lmbab..tp yg nk meriah kn keadaan ngn care m'bahan awek sirik...
die hengat bes sgt ar tuh p'lakuan die tuh...
da lar tiap kali col haku abes 1 umah neyh die nk ckp gak...
pas2 yg aku plik sakan mmbe2 haku glak ble brak ngn die...
ble tyme dating pon die bwk mmbe die...
x bwk mmbe die,die col mmbe2 haku suh join sm..
haihhh~~~
ade ke ptot....nk slow talk hal kitorg pon kat dpn mmbe2 die...
kn x psl2 kene tolak kpale 2 ngn aku...
kalo lpak mmbe2 aku jek lar yg sakan glak...
"syok ar lpak ngn ajib..klaka gile balak ko.."
x pon blik2 jek umah..
"hahaha..ajib td dok ngadu x phm ngn kpale hangen ko 2..die bla,bla,bla,bla..."
hamboih,kan main lg ko mengadu ea kat mmbe2 haku...
pling x ley bla die g ckp idong aku cam leman lam cite sang wira zmn dlu2 punye cite 2..
ea,dan akhirnye name 2 tros melekat d klangan mmbe2 aku...
ko kn ajib..ngn c nuar 2 sm jek..
ske knun2 nk amek aty kwn2 aku ngn care aku d jd kn bahan...
kalo ko bc neyh,tlg pk sket eh...
nk amek aty mmbe2 aku,jge dlu aty aku yg x btol sgt neyh elok2..
x pe, xpe..ade lori ade bas aku lnggar jek ko nnt...

No comments:

Post a Comment