Monday, April 26, 2010

~gigih mcm jwb pekse~


adek aku si rohe tag aku...so aku pon gigih ar nk jwb...
bese ar musem study kate kn..pntang jmpe soklan keje nk jwb jek..ecey
.
.
.
.

Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

kuang aja ar 2 kn...2 bkn mmbe namenye.sumpah smpai mmpos aku x kwn (emo plak ttibe)



6 orang di hati anda?
my parents,siblings,boyfie,frens,chiwi2 baby,hndphone n lappy (aikk 2 bkn org da kn..ade aku kesah??)


Anda rasa anda comel?
x rs lgsg...tp ade jek org ckp chomel..ahaks ^_^

Single or taken?
taken by MOHD RAZIF BIN MOHD RIZAL SELVARAJEE


Blog yang anda suka?
iklas aku ske bc blog my sis ^_^

Adakah bilik anda kemas setiap hari?
x lgsg...weee :)


Lagu terakhir yang anda dengar?
vagetoz-betapa aku mncintaimu (gle syhdu lgu neyh..layan)

Last text message
lebiu 2,b... (bru jap td)

Last phone call
~ajib~



Hari terakhir anda menangis
ble ek..lupe lar plak..

List lima color favorite anda?
1. merah

2. itam

3. puteh

4. merah,itam,puteh

5. merah,itam,puteh lagik....


Orang terakhir yang anda ber YM
spe ea...malu ar nk bgtaw..hahaha gle..

game yang anda paling suka?
bnyk dow..x kn nk bgtaw sume..



Adakah anda peminat MCR?
yup ^_^

Apa perasaan anda jawab tag ni
teruje..hahaha

Anda rasa tag ini best?
bley ar...ade gak bnde ley wat...



Tag lagi 10 orang / lebih

spe nk bwat ar ^_^





da siap bwat~~~~

1 comment: