Monday, May 24, 2010

~~ k0 sgt phm aku yg b'mate duetan kn~~

hamboiiihhhh...kuar entry lg ke nOx..??
muahahaha..
bkn ape,kdg2 aku pelik..sbnr nye da try bt muke mulie tp org ley pasan lg mate aku neyh bling2 sket...
.
.
.
psss...(bisik kat tinge smbil mate pndg kiri knan)...tuh llaki tuh pndai jek umpan aku nk ajk aku kapel blik..
elOk2 aku da kras aty trOs ttibe rs nk pk 2,3 kali plak..
muahahaha..cam saitan jek pndirian x ttap lgsg..
.
.
ade lar sOrg umat mnusie neyh..ala yg aku bru pts bru2 neyh..?
yg mn 1..??haishhh jgn ar bt dri neyh rs serbe slh cenggitu..
hahaha...spe lg kan,si 'tuuuut' lar nOx oii...
.
.
.
pndai sgt die tuh memujuk aku..neyh x ske bile kelemahan dri Org taw neyh..
die kabo ke kOih weh, "uitt,i da dpt keje bes.."
aku pOOn hurmmm kn aje..mls nk mlayan..
"keje ape aok weh..?da elOk2 keje kat bank pegi berenti.."
"hihihi...keje kat shipping cOmpany"
"i dpt jOb jd import coordinator"
(cmtu lar kalo x silp ejaan nye)
kOih pOn ape lg..
pntang dgr Org keje cam plik2 neyh..
di tmbh2 plak lg bt ayt..
"hihi..1st gaji ingat nk belikn u smthing"
kOih pOn dgr da snyum2 da..aihhh mcm nk lmpang dri sirik..pntang dgr bnde2 cenggitu..
kOih pOn b'lgak lg neyh..
"kO tgh umpan aku kn ajib..."
"bkn umpan lar bOdo....aku taw sgt kO tuh.asyik mara aku jek...kali neyh x paya ar mara2 da,kO senyum jek Okeh...yeh??aku kmpul duet tOk kO gak.2 pOn kene mara.mara jek x pe,siap maki lagik"...
ngeh3x...umpan lar tuh namenye..budus..
.
.
.
hihihi...aku sgt2 suke bile ade lelaki phm aku..nk2 pangai aku yg agk huduh neyh..
aippp...blOm2,blOm terime die lg..
cume mara jek x de da :)

p/s : nk mntah bc entry aku neyh jgn smpai aku taw..

~Out~

No comments:

Post a Comment