Sunday, May 23, 2010

:: SENDIRIAN UTK PETAME KALI ::

~tgk neyh muke org yg ngh sendirian berhad neyh~

gile ar tajuk entry kali neyh..
g mmp0s ar ngn k0 pija...muahahahaha
.
.
.
neyh ape neyh..??ape suda jd..?
mmg jd sejarah b'drah bt0l lar 1st tyme id0p single (smbil rply msg spe ntah)...
x pena neyh,id0p single dr dulu..ngh kapel p0n ley psg lain kat blkg..
mmg keturunan bt0l lar..
aippp...means ckp yg el0knye "laku gile ar"..
.
.
.
da lar mcm bangang,aku gak yg mntk pts pas2 ade ati nk tulis entry camnih...
hahahaha...suke ati lar,bl0g aku...
sbnrnye ley jek kal0 x nk sndirian..
bru jek bt statemnt single haaa da stat da ade yg cucuk2 kn..
neyh bkn bgge,bgtaw jek..
supaye x de lar lam ati tuh bt ayt 'x laku da lar tuh'
mak x ske nyah 0rg slh phm kat mak camtuh...
carut sume tuh~~
.
.
x pe lar,kite tgk lame mn kunun2 sndirian sgt tuh..
pasni k0mpem spe yg bc bl0g aku rs menyampah bc entry seter0snye..
mgkin ka tajoknye


1) ati ku suda d miliki :)
2 ) yesss..jat0h centa lagik
3) pija sdg bhgie~~~

muahahahahaha....suke3 :) suke bt org 'bt muke' smbil bace bl0g aku~~
terutame skali musuh ketat aku MALA...(smbil kcik kn mate)

~Out~

No comments:

Post a Comment