Friday, July 2, 2010

~ haku yg b'mulut masin ~

ha e2 die.......
bkn b'mulut longkang tp b'mulut masin..kikiki...
aku p0n x taw knp tp dr dlu mmbe2 aku pasan bhwsnye mlut aku neyh kal0 t'ckp pape k0mpem kdg2 jd bt0l..
tkdir namenye tuh kwn2...
kdg2 smpai derang suh aku ckp mntk2 jd bt0l..tp mslh nye yg terjadi bile aku ckp tnpe NIAT...
kal0 da b'niat awl2 make bnde 2 x mnjadi..
.
.
smlm baru t'jd lg skali..
gare2 nk m'elak jd bt0l2..kn pdn muke namenye tuh

ajib : bile blik s.alm neyh??
pija : nk blik ar neyh,ngh tggu ayie..
ajib : k set,mlm neyh ley ar jmpe..
pija : ermm....mlm neyh ea..arrr blik lmbt k0t..
ajib : apsal?
pija : mn taw nk sggh mn2 ngn ayie..
ajib : alaa....nk sggh mn?
pija : mn2 jek..pas2 nk kmas umah..(alasan)
ajib : kmas umah sok2 pon ley..
pija : alaa,,dodo nk msuk umah tuh s0 bnyk nk kene kmas
ajib : sbnrnye x nk jmpe kn..

n pkol 6 aku da grak ngn ayie dr umah angah..
p'jlann yg amek ms stgh jam da jd bape jam..???
cube teke......
ea,kol 8 lbey bru smpai umah..
siap b'buke lam kete lagik..muahahaha...
traffic light r0sak n kbtulan rmai org blik keje..
aku cite kat ayie psl aku bg reas0n kat ajib tuh..
ayie ckp..
"neyh sume gare2 mlut k0 tuh..mmg masin"
n ayie jugek tr0s d gnggu oleh spupu nye yg asyik msg sbb ayie lmbt sgt dtg anta duet..haha

tdk ea..sye tdk b'mulut masin sbb sye x ske sgt mknan yg d bubuh bnyk garam..
n btol2 ke ade 0rg yg b'mulut masin?

2 comments: