Thursday, July 8, 2010

~ si s0t0ng german ~

spe mint b0la angkat tgn...
aku x nk angkat sbb aku br jek mint..
2 p0n sbb layan ayie tgk b0la arituh..
tyme game ade ghana tuh..
muahahaha..
.
.
.
then aku ttibe mint ngn team german..
knp..??
sbb si s0t0ng e2..
ea...s0t0ng e2 sgt2 pndai bt ramalan t'hdap psukan german..
da 5 kali game german s0t0ng t'sbut b'jye meramal ngn bet0l..
n..
mlm sblm game antre german n spain aku tgk lg..
babih....
s0t0ng tuh pegi kat bndera spain..
apakah....?????
.
.
.
"TIDAK!!!!"...gile frust aku rs..
pdhal tyme tuh german x lwn lg..
tp see..
tgk kptsan mlm td..
1-0..
spe 0??
german lar...
.
.
.
kal0 ik0tkn karut lar caye bnde2 cmnih..
tp aku set lam 0tak s0t0ng tuh ade kelebihan yg tuhan da bg..
.
.
kn bes kal0 s0t0ng tuh kepunyaan aku..
then aku ley suh die plih mn laki aku..
muahahahaha..
gile...



~ ha neyh lar s0t0ng 0ctupus yg d beri name paul n br b'usie 2 taun...cute ~



No comments:

Post a Comment