Monday, May 21, 2012

1st Day!! :)

holla!!!

ingat tak anak pakcik jamal ngan makcik noor yang tak keje tuh...haaaa oleh sbb beliau da stress sangat sbb kat tangan tak de duit maka beliau laju menerima offer dari nursery tempat anak buah dia tuh.offer as "cekgu" :) ngeee...ehhh i ingat biasa2 ajek..rupenya kene bawa smpai ke atas lg ha..potosetet ic n bwk potostet sijil2 skali...motif??supaya derang tgk gak kelayakan yg ada.takat spm ke ley ar jage budak2 kecik umo 2 taun camtu..kalau yg up sikit di bagi kepercayaan mengajo dekat taska n tadika yg ade kat situ...haisshh QS ta mo ka??

 #me with farah kot kalau ta silap name die.sgt shomel dan suke meleset dekat haku :)

 #mule2 die pakai tdg pastu lame2 die bukak...hahaha..abaikan kanak2 degil di blkg

 #okay kalau die tutup mate kan..masyarakatttttt mate die cam barbie doll okay!bulu mate lentik,hitam dan lebat..pemalu sesangat..senyap jek

 # hekkk ehhh budak neh pon ade...tp okay lar,tak lasak sgt mcm kat rumah rupenye....

#buat mase neh aku kene jage budk umo 4 taun..si dina n kanak2 di ats 3 taun maka aku tak jage mereka...lain umo lain penjaganya,,tapi tyme tido mmg sekali kn 1 bilik..


hummm,,,kesimpulan sehari di sana kan...baru sehari da berani nak simpul manok bagai heh.kalau aku ade anak esok aku tak kan anta kat nursery...huehuehue...so target aku ade lar mndpt laki yg mempunyai kewangan yg sgt kukuh supaya aku tak perlu bekerja dan duk umah jage anak saje..hahahaha....hidup sederhana pon tak pe asalkan anak aku mndpt perhatian spenuhnye...

hahaha,,seram tak kesimpulan aku??seram kannnn...sbb aku tau lar ape yg derang buat kat bdk2 kat situ,,,aku faham lar derang sgt2 nakal dan ramai nk bndingkn dgn cekgu2 yg sgt2 sedikit..tapiii aku rase mereka tak sepatotnye dilayan spt itu,,,tapi aku bru sehari..tah2 aku pon same nnti kan..hahahaha,,haishhh jgn2,,,,(budak2 kat sini sgt2 comel okay ;) )

daaaa....

No comments:

Post a Comment