Saturday, May 19, 2012

SEMINGGU PUNYA CERITA :)


CERITA 1 : KEKANCIL

Tuh abah kita tuh, beli lar kekancil baru utk anak kesayangan dia tuh sng nak kesane-sini (sesetengah org yg membacanya akan mula rasa meluat,hahaha,,sapa lar org tuh kan) ... hokay2 neh abah kita punya tapi dia bagi kita pinjam.dia kata kat kita kan...ehhh ta yah lar tau,kita sorang jek tau sudah...hahaha..thanks abah :)



CERITA 2 : KEKONVO

ada banyak benda berlaku dalam kehidupan kami anak-beranak..sorang anak abah aku tuh da grade tapi macam haram tak kerja sampai skrg...haritu sambil lepak2 dengan abah layan mee bandung kat kedai simpang sana abah ckp kat aku...ehhh tak pe lar biya aku sorang jek tau apa abah ckp..sesungguhnya abah memahami keadaan aku :) terharu sgt tyme tuh..nak cerita benda lain sbnrnya.okay aku konvo 13 aribuln..12 aribuln tyme nak gegerak gi Putrajaya tetibe lak abah kena gi amek cek durian runtuh kol 2 ptg.Alhamdulillah Tuhan bagi rezeki kat kami.maka kami gegerak dlm pukul 5 dari umah pahang.sampai Putrajya kol 7 lebih.


pengsan tau konvo sesi petang..12.30 konon.2.30 baru start..kol 5 lbih baru kuar dewan..wat da teeettt!!!tension seh,,bukan mak2 jek yg penat..kami2 neh pon siap memasing msg nak pengsan da sbb penat n lapo...huh!!kuar2 dari dewan muke sume cam shilake sbb dah penat sgt..haha,bergambar pon ala2 tak sudi sbb rasa nak balik cepat MAKAN!!


konvo n munge ta dapat di pisahkan :) tapi kan kesian wey bf aku.sbb aku da penat kan lame nau kat dalam tuh,dia konon2 wat sprise melamar aku..tapi aku mcm blur teros cari mak bpk aku..amek2 gambar.siap t'jatuh2 lagi kad tuh..hihihi,,soooo sory hunny bunny!!lain kali heh..smpai skank aku wat tak reti lg..kad tuh pon ade lg kat bunge tuh.btw tulisan u cantek :) (tuh jek komen kau???)


taraaaaa,,,, hihihi,,thanks angah!(bunge biru), thanks ayie! (yg ade bear tecit tuh), thanks dodo! (yg bunge sekuntum tuh) n thanks b! (tuh ade tupai lg tuh) yg blkg tuh mak punye sempena hari ibu dari angah n de :)
SELAMAT HARI IBU MAK!! best mom ever~~ #mmuahhhh



CERITA 3 : KECOMELAN

hye!!! name kite Aleisya Najla ...emm cam slh eja.tapi rase cam tuh lar lebih kurg..okay lar kan dari si abam afieq bagi name kat adek die Alesya Awanajla..hahahahaha..tak ley bla lar fiq mokteh ngan kau!abes jek konvo aku lelaju gerak ke Melake anto Rohe ngn kawan die kat maktab n lelaju gi umah de kat Kota Tinggi..sian abah kene drive.penat tau,tapi i amek turn gak drive kat highway..mak kate..ehh tak pe lar,biya aku jek tau mak kata ape tapi mak da heboh kat sume org..hahahaha


si tecik neh adelah sgt comel okeh...geram aku!!da lar cam comel bau baby lps tuh dia tak meragam..tengok tuh,idong kembang2 pon stok kene ciom ngn mokteh bape kali dah tuh..heeee :D


dan mokteh adelah sgt rajin memangku budak neh sbb best layan die..apakah??padahal penat tggu budak neh terjaga...hah neh tyme die terjage..dan nak tido balik.nnti mokteh dtg lg heh :)



CERITA 4 : KEKECOHAN

makanya telah b'laku kekecohan dlm hub 2 org manusia yg tah pape neh..dan spt biasak!umpan aku gune chicken macaroni cheese kat kenny rogers....sooo yummy!!tgk tuh penuh pinggan tuh ngn macaroni n cheese yg melimpah ruah,ayam pon melimpah ruah..pastu aku tambah plak jagung manis..bapak ar!!!b,i majok tiap hari ar cenggini...bhahaha



TAMAT ~~

No comments:

Post a Comment