Saturday, June 8, 2013

Pandang Depan...Jangan Sesekali Pusing Ke Belakang~

Jadah panjang sangat tah tajuk entry nie...

ouh buruknye rase tetibe blog aku nie..ni gare2 gatal tangan nak delete ape yg patot kan dah t'delete sekali background belakang tuh....aaaaa T_T nanges pon dah tak gune sbb dah lupe nak cari yg comel2 tu camne dah...

Delete ape yg patot ye..ye,sekarang hidup sy memang sedang dalam proses membuang sesuatu yg tak patot ade dah kat mane2 malah jike boleh lgsg ta nak ade kaitan pape lgsg da lah...hmmmm demmit

bak kate membe aku kali ni putus cinte nampak sgt ketare perubahan aku..ya loh, sbb kali ni pulak aku t'jumpe buaye daratan rupenye kan...utk mengelak dari berlaku sebarang kemurungan diri aku telah m'bizikan diri aku kat opis...malah bukn itu shja ye...aku pon buat part tyme kat opis lain..means balik jek keje dlm kol 6 kat opis lame,aku masuk lak opis baru smpai lah kol 8,9 mlm..setiap hari,,,sabtu ahad pon aku masuk keje..selagi aku boleh buat sesuatu yg boleh elak otak aku pikir bende tu aku akan buat..sampai lah opis tempat part tyme tu offer aku kat tempat tu dengan gaji yg lagi super duper mahal dari tempat lame..laju aku anta resign letter..

satu probs besar aku sekarang adelah aku tak boleh duduk sorang2...nanti start lah nak nanges pikir kan lelaki jahanam tuh..Ya Allah, kenapa lah kau jumpekan aku dengan lelaki tu dulu..kenapa lah lepas 2 taun baru kau tunjuk sape sebenarnye die tu T_T kenapa,kenapa dan kenapa...ape perasaan seorang perempuan yg selame ni ditipu..malah libatkan family jugak..salah aku ke??salah aku ke keje jauh kat Johor sampai tergamak die planning b'tunang n kawen dgn girl lain..salah aku ke kalau die kate die tak boleh hubungan jarak jauh...ye lah.salah aku lah sebab die yg aku pilih dulu...

MasyaAllah...berat betol dugaan kau bagi.betol2 buat aku jadi pompuan paling tabah,pompuan paling dah tak percaye seseorang bername lelaki...even aku kuar ngn membe lelaki aku pon tetibe aku jadi menyampah nak mampos..membe lelaki aku msg pon aku jadi mcm nak bad mood sbb die dah b'jaye ubah pandangan aku terhadap seorang lelaki..hilang kepercayaan tahu..

ramai yg cakap "dah pija...doakan die bahagia.." fuck lah wey,,nak doa bahagia ape jadah nye..doa die bahagia kalau selame ni die betol2 jujur dgn aku...smpai saat akhir masih lagi mrh aku percaye ckp org tapi lastnye kau jugak buat pengakuan...hell...hell sgt2 pangai kau,ta layak dapat kebahagiaan lah wey.berape ramai ati n family pompuan yg kau mainkan pon aku ta tau...sbb tu aku cakap better kau mati jek.sbb org mcm kau idop boleh buat berape ramai org menyumpah kau seumor idop.

tapi syukur..syukur sgt2 sebab semua jadi lebih awal.wlau kte rancang macam2,naseb semua tu tak jadi..kalau aku dah kawen baru kene mcm ni tak haru idop??

huh sesungguhmye aku betol2 emosi pade ketike dan saat ini....b'doa lah semoge Tuhan lembutkan ati aku utk maafkan kau..dan aku sentiase b'doa semoge Tuhan teros bagi aku kekuatan hati ;(

chiawww~~

No comments:

Post a Comment