Wednesday, January 5, 2011

~~ angah n de ,,, agknye mak 0keh x ek?? ~~

knp angah n de???
sbb mereke e2 akak sye ,,,
sbb mreke e2 wajib bg pendapat kat saye dlm hal2 yg d kateg0ri kn serius ini ...

spt yg telah d ketahui 0leh angah ,,, n de p0n tau gak kn ,,
aku kn da b'r/ship ngn w0ng ,,
tp kn aku x sgke lgsg lar hub aku ngn die akn jd sgt2 serius..
bkn aku x nk serius,,serius mmg serius tp kal0 bab ikat-m'ikat nih bg aku da t'lmpau seerius lar kn..

w0ng telah kasik tau kat parent die yg bliau telah p0n m'punyai kekasih ati [aku ar tuh,,,ececey] ..
n w0ng juge bakal ke UK t0k smbg study n practical kat sane...
parent die rsau hub aku n w0ng x b'tahan lame krn kami bakal melalui cinta jarak jauh ,,,
ek eley,,,rileks ar pkcik ,,, zmn skank kn da maju ,,, kami masih ley b'hub lam tenet lar,,i x kesah l0r ,,, bliau ke sane p0n sbb bnde el0k ..

make nye ,,, parent die mau jmpe ngn parent aku dan mau aku n w0ng b'ikat bef0re w0ng ke UK ,,,
bale aw0k ,,, bliau g Uk bulan 6 k0t ,,,
agk2 ar ,,,
pas2 plak bef0re raye cine bpk die da kene g k0rea..
means nk jmpe mak n abah bef0re raye cine..
raye cine awal buln 2,,,
haishhhhhhh,,,,, mn ley cmtuh..
tindakan pakcik n mkcik ley wat sy n family sye serabut tau ,,,
after w0ng blik dr UK mau kami b'tunang plak..

ape nih????
i still study lg 0keh...
pangai i p0n l0m mulie sgt lg 0keh..
pas2 plak w0ng ingat nk keje kat sane tr0s,,
means aku kene ik0t die skali g sane...

0MG ,,,,
sume nih x pena sy t'pk lg 0keh,,
rs nk nanges p0n ye gak nih...
rs x caye sgt2 p0n ye gak nih...

cmne nih..
tlg ar bg pndpt kat aku de n angah..
k0rg jek lar tmpt aku m'adu...

1 comment:

  1. tunang je pun,,kalu aku mmg aku nak,,mak aku pulak yg xbg,,heheh

    ReplyDelete