Wednesday, January 19, 2011

~ es0k sume 0rg cuti ,,, aku lak kene teman w0ng,,,haishhh~

w0h,,,,tajuk ke ape tuh?
hahaha,,,da lar pija b'cite jek lar ter0s kat "title" tuh...

geram 0keh....s0k kn thaipusam,make dpt cuti dr pegi klas,,
x suke tau (ayt studnt biase2) ...
tp mmg x suke,,,sbb 0rg lain cuti..
aku lak kene pegi teman encik w0ng..
haiyeeee~~

0uh t0k pengetahuan encik w0ng ade mengidap pnyakit jntung...
sejak2 knl aku makin ter0k lak die rs sbb nk melayan krenah aku yg tah pape nih..
sgt ksian 0keh sbb bile die nk mrh jek mesti die try sesabar mgkin sbb aku akn bt ayt "hah mrh2,,,jage jntung anda" ...
hahahaha,,,,, d sini saye sntiase mng n sgt2 suke dgki die..
kdg2 saje bakar2 die kn bg jntung die aktif semacam secare ttibe,,,
hahahaha,,,saitan ke mnusie k0 nih pija..

0keh b'blik pade cite td,,
die always kene pegi cek kat IJN tiap 6 buln skali..
s0 s0k die ade app0itmnt kat IJN..
makenye die mntk aku teman die sbb rawatan die dr pg smpai mlm...
aje gile aw0k ,,,,
die suh aku layan die b0rak sbb nnt die b0rink s0rg2 lam wad ,,,
hey encik w0ng...
anda hengat saye nih binik awk ke??
0keh anda b'jaye bls dndam kat saye ye sbb k0mpem2 s0k saye akn jd ala2 0rg gaji awk...

td da c0l mak mntk izin teman w0ng...
mak nye ayt sgt x menahan ea ,, luluh ati w0ng kal0 dgr agknye,,,
laser tau mak nih...

aku : mak...nk mntk izin s0k nk teman w0ng g IJN..
mak : hah??knp plak?
aku : die kn ade saket jntung mak , s0k die kene jmpe d0kt0r s0 mntk k.teh temankn..
mak : lar,,saket plak...ta paya ar cmtuh k.teh ngn die,,,mude2 da saket..
aku : makk,,,x bek tau ckp cenggitu..
mak : hahahaha,,,yelar2 g lar teman,,asl kn k0 pndai jage diri.

0uh ye ,,, saye sgt2 m'hrgai encik w0ng yg saket e2 sbb saye juge pena ade penyakit yg agk menyusah kn mak bpk saye suatu ketike dulu,,,
make saye dpt rs ape yg beliau rs..
die memerlukn sese0rang sbgai smgt die yg lemah e2 :)
dan 0rg e2 ade lar saye...

p/s : da pesan awl2 suh encik w0ng bwk lappy n b0dband ,,k0mpem aku b0rink nk mmp0s s0k~~

3 comments:

  1. pija--yeke?sakit jantong pe?ade lubang ke xleh terperanjat?
    seb r kan x ajak die g tgk cite khurafat..patot ko pon xnk die g..sakit jantung upenyer..

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu....jantung kah??pija jaga beliau leklok yek..

    ReplyDelete
  3. ayie : yg tuh aku x t'ingat lg..hahaha,,aku mls ajk sbb aku nk hang0ut ngn k0rg2 jek...bile die bt ayt mak die tnye "b0leh ke tgk cite khurafat" br aku sdr penyakit die tuh..hahahahahaha

    ira : ha ler ,,, tp aku s0km0 lupe bliau s0rg yg b'penyakit ira ,,haha

    ReplyDelete