Tuesday, January 25, 2011

:: kuat ke hati utk kehilangan die?? ,,, ::

ye saye e2 wanita yg sdg b'bhgie skank..
tp smpai bile?
smpai bile agknye aku rs se bahagie ini ??
hubungan yg b'mule atas dsar kwn ,,
yg makin lame di sulami dgn rs sayang ,,,
hubungan yg berjaye m'ubah khidupan kami b'2...
hubungan yg d harap kekal smpai ke syurge...
dan k0 pija,,,,
aphal ayt k0 cmnih...
ckp biase2 jek x ley ke??
hahahahaha ..
hamb0ihhh,,,k0 mmg!!
tiap kali b'cinte k0 nk kekal smpai syurge..
sudah nye agk2 k0 ngan sape lar agknye,,
nih yg dgn w0ng nih...
k0mpem sgt da ke??
wah gitu ,,, sile lar b'keyakinan diri sket dgn mengate kn insyaallah ade jd0h ade lar..
hrp2 jd0h aku dgn die kuat..
knp??
kerane aku se0rang mnusie yg sgt2 mls nk knl2 ngn llaki lain dah..
wey um0 da 23 k0t ... (mude lg jek mcm,,knp kuar ayt k0t tuh)
kang t'jejas lar reputasi rek0d ank dare mak aku yg "h0t2" belake tuh ,,,
mn ade ank dare die kawen lmbt2 ,,,
sume laku cpt ,,,ishhh...
tergugat lar si r0he tuh..hahaha

mcm da lari jauh dr tajuk utame td ,,,
hah kuat ke cik pija jike 1 ari nnt anda d tkdirkn b'jauhan dgn beliau..
al0r,,,jgn ar cenggitu ,,
jgn lar jauh kn die dari saye :)
kerane die e2 slh 1 kekuatan saye selain dr family tercinte,,
jgn lar,,,jgn lar,,,jgn lar (b'geme2)

p/s : encik w0ng ,,, jgn berani2 nk tggl kn saye ea ,, jatuh ar maruah kal0 anda tggl kn saye ,,ta pena lg saye d tggl kn llaki tau,,hahahaha

0ut~~

2 comments:

  1. haha,,asik ko yg tggak lelaki/...

    ReplyDelete
  2. siyes da aku xkenal pija yg dulu....pija skang len...sgt2 len..hahaha...

    ReplyDelete