Friday, March 4, 2011

~ bile aida ta de m00d ,, ingat aku ade??? ~

salam ,,
wuuu ,,, ari nih sgt pnt ,,, eh jap,bt pe jek yg cam pnt sgt neh .. rs g klas smpai k0l 10 lbih , then blik tuh mkn2 jap pas2 blik umah tid0 ,,, bgn awl gile nih,, laju wat keje applied ,, hek ehhh , pija ke nih??? n skank keje p0n da siap tggl nk email jek kat nana ... hurmm , aku ta de m00d maybe sbb kjadian mlm td ... tah ek,ta tau nk ckp cmne,,ari nih aku x j0in derang g klas naek m0t0,pdhal ari kamis tuh da rs b'k0bar sgt dah ,,, ari nih g ngn d0d0,,tuh p0n rs mls sgt2 nk g klas ,, d0d0 da pegi kat kete p0n aku stil t'c0ng0k kat tgge lg,,d0k pk nk g klas ke nk naek ats smule... huh ,, perasaan apakah ini?? naseb bek ade mmbe2 d sisi , wal0p0n dlm klas 0r kat lam umah x de lar duk rapat b'sentuh bahu bgai sume..tp tuh lar fungsi nye mmbe , bile d layan kn ati jd cam 0keh sket ,, b0leh b'gelak2 sket ,, pas2 snyap blik ,, ishhh x suke lar cmnih ,, nih sume gare2 kjadian mlm td ,, 0uh ye , mlm td si lelaki yg mau b'tunang e2 call haku ,, 0uh,, ta tau nk ckp cmne,mmg bile b0rak ngn die aku rs hepy smacam ,, b'gelak ktawe cam celake , da lame ta rs cmnih sjak2 kapel ngn w0ng ,, mungkin tuhan mmg takdir kn die mnjadi se0rang shabat utk aku ,, shbat yg mmpu bt aku tertawe dgn seiklas2 ketawe ... w0ng?? hurmm , sdg mncube kmbali kn ati aku kat die k0t ,, sjak2 kjadian nih aku rs cam x bes lgsg id0p aku ngn die tuh ,, td ajk aku lunch , aku da mkn ngn dak2 umah... pas2 die ajk aku g tgk mvie lak ,, 0uhhh tlg lar perasaan dtg blik kat aku laju2 supaye aku mmpu tersenyum mcm biase bile b'hdpan dgn die ,, cmne nih? aku mmg x reti nk b'pure2 0k bile ati aku lgsg x 0k ,, maybe jap lg bile b'jumpe kami akn gad0 lg sbb aku x jmpe aku letak mn 'senyuman' aku tuh ,,,

No comments:

Post a Comment