Sunday, March 27, 2011

UDANG DAN KENANGAN ,,,,

salam ...
lame jek macam tak meng 'up date' blog ,,, sangat bz maa ,, nih p0n sesambil buat assignmnt sesambil meng 'up date' bl0g ,,, selalu encik w0ng akan menemani budak ini buat assgnmnt tiap2 malam..tapi malam nih die b0leh bertahan smpai puk0l 1.30 tadi jek sbb die tgh demam,sgt x larat die ckp ,, ye lar,demam panas kate kn ... ch0iii!!! awek apakah yg sanggup membiya kn encik kesayangan die menemani nye melaku kn assignmt di saat beliau sedang demam begitu ,, x kesah,yg penting aku d temani..hahahaha ...

0keh2 slalu lari tajuk mula2 ... tapi kal0 ter0s mas0k cam x bes lak kan..kene lar ade cam ala2 mukadimah sket ... k0rang suke makan char kuey te0w tak?? sedap w0k!! selalu kal0 rs2 nak mkn char kuey te0w mesti pegi mkan kat blkg mc'd seksyen 3 sane...leh tahan bes ... antara bahan2 yg selalu ada kat dalam char kuey te0w kan char kuey te0w, kerang , taugeh (slalu order mntak x buh taugeh) dan udang ... ye udang ...

UDANG ade lar salah 1 kenangan bg aku ,,,huishhh,, kenangan beb ,, hah selalu time2 cmnih mmg aku selalu lar t'kenang2 bnde lame sesambil dgr lagu jiwang ..hehe ... x salah k0t =) (ter0s rs b'slah kat encik w0ng) ,,, nak tau tak,,udang slh satu fev aku.. dan aku merupa kan makhluk yang paling lembab k0pek kulit udang tuh mengguna kan sudu n garfu =( serius!! tp kal0 pkai tgn mmg terer..hahahaha.. selalu kan dulu2 kan time kapel ngn encik nuar,kal0 kuar makan ade udang dia ngn rela ati tlg k0pek kan udang t0k aku makan .. wuuu, baek kan die =) ... tp kan sekarang kal0 ade udang kalo cam aku nak makan n aku kene k0pek sendiri mesti aku rasa cam nak nanges .. sbb tetiba aku rs cam susah sgt nk bt bnde tuh ,, e2 lar slh nye apabila terlampau di manje kan di zaman dulu kala ...

encik w0ng bukan se0rang lelaki yg memanja kan awek nye ... die tak kan tlg k0pek kan udang utk saya kal0 kuar makan...kdg2 saya b'cakap dlm ati (kal0 nuar mesti da lame tlg k0pek kan) saya b0leh em0 semata2 sebab udang ... bila dia tgk saya terkial2 nk k0pek udang p0n dia ta nak t0l0ng lagi ..benci tau!!! sampai saya terpaksa buat ayt mengeluh " dulu nuar kal0 kuar mkn mesti tlg k0pek kn udang nih" ,,, dan dia akan terdiam. dan saya tak de selera nak makan udang dah ...

cik pija ,,, adakah sekarang awak sedang merindui encik nuar yang tetibe pegi kuar entry pasal nih? yup saya mengaku sbb saya baru jek pas makan char kuey te0w td .. dan juga sbb 2,3 ari lepas saya baru dpt msg dari encik nuar yg buat ayt "apsal lar aku x leh lupe lg time2 kite dating dulu =) " ,,, 0uh damn.da dekat setaun lebih k0t kite putus ,, x sgka sume tuh masih bel0m b0leh d lupa kan ,,,,

saya rasa amat2 bersalah tinggal kan awak dulu!!! awak tak pernah berubah melayan saya dgn baik ... harap2 awak dpt gurl yg sgt2 baik.sbb awak lelaki yg baik sgt2 ... hey mn ada lelaki yg sanggup melayan kerenah p0mpuan cam saya =) dgn awak saya jd p0mpuan yg terlampau manja sbb awak mmg layan jek pangai saya ... tp bila fikir2 balik sbb tuh agaknya tuhan takdirkan kite camnih .. sbb bila saya dgn lelaki lain baru lar saya jadi p0mpuan yang bet0l2 p0mpuan. saya jadi h0rmat dgn lelaki, dgn awak saya x pernah h0rmat ,suka ati saya nak maki2 awak.suke2 ati saya nk bt pangai cmne p0n ... makin awak syg saya makin mnjadi2 pangai saya.

tp bila saya jumpa lelaki lain,yang lebih tggi eg0 nya dr saya,saya jd h0rmat lelaki tu dan tak berani buat pangai sgt..even kuar kan perkataan "b0d0h" p0n dah tak de sekarang. aida penah ckp kat saya "maybe tuhan takdirkan k0 pts ngn nuar supaye k0 b'ubah jd lbih baik" ... kal0 saya ter0s dgn awak x mustahil 0rg akan tgk awak sbgai lelaki yg dayus ...

0psss ,,, instinct encik w0ng cam agak kuat ,, kenapa kah beliau call time2 nih ..camne nak angkat ph0ne nih kal0 tgh nanges2 cmnih..alaaaaa~~

0ut ,,,,

3 comments:

  1. aku br terbace entry ko ni..
    hmm...mmg payah nk lupe kan.. aku pon payah nk lupe kenangan dgn ex aku even da dekt 4 thun putus..bile tau die nk kawen skng, aku rase lega gak,maybe org yg die pilih adalh yg terbaik dr aku...
    dan skng bile aku ngn org lain, aku pon xleh lupe kenangn ngn amad..ade detik2 yg aku lgsung xleh padam..
    tkot nye bile kite tgh bercinta ngn org lain,tp lam mase same kite teringtkan org len kan..plak ntah2 si die pon same,masih teringtkan kekasih lame...
    hmmmm..

    ReplyDelete
  2. ko bace blog nie k...
    ahhaa...

    http://nurulbadiah.blogspot.com/2011/04/tips-melupakan-your-ex-yang-macam.htm

    p/s : tp tu kalo utk ex yg macam celake r...

    ReplyDelete
  3. hahahaha,,halamak..aku lak br mlm nih terbace k0men k0...hah,,bet0l lar,,tah2 skank nih bf sndri p0n terkenang2 awek lame..wahhh

    ReplyDelete