Wednesday, March 30, 2011

BUAT KEJE SAMBIL MENANGES (T_T)

Wuuu,,,wuuuu,,s0b3x ... haaa bes tau buat keje sambil menanges2 nih...sehat sket rs bdn ... sehat celah mana aku p0n tak tau ,, yang pasti aku stres gile layan assgnmnt, presentation lar ape lar ... bnci tau... bayang kan smpai lepak kat fac x blik2...0rg tgk aku k0l 8.30 pagi pkai baju tuh,,, pkul 1.30 pagi still kat fac pkai baju tu?wahhh,,hebat seh..k0 mmg syg gile ngn UiTM kan p0mpuan... wuuuu,,,wuuu,,,s0b3x .. mmg sem 5 dgree camni ea? bz macam ape jek ... dan2 lar plak x menyabar nk gak suh anta sume assgnmnt mggu tuh gak..mcm lar tak de mggu lain kene anta ... penat 0uh , smpai rs nk c0l mak bgtau nak benti jek blaja ... tp kang stres lg sbb pastu k0 nk bt ape???aaa,,, stres lar ...tp naseb baik lar even x cukup tid0, penat sume still lagi sihat n mampu nk buat keje lg.. ;) wuuu,,, wuuu,,s0b3x .. sebab terlampau bz gak saye e2 tak de ms lgsg ngn encik w0ng ... hahaha ... siap lupa kejap.,sbb aku jnis kal0 0rg x msg ke c0l ke mmg aku tak kan c0ntact lar 0rg tuh.maka tambah2 plak da bz memanjang mmg harus aku letak ke tepi jap encik w0ng ... dan telah di s0und dgn hebat nya sbb saye di anggap telah melakukan p'abaian di situ ... hah?? camtuh plak...b0leh plak die nk bt ayt die p0n bz gak ade jek ms nk msg2 n call aku ... hel000..awak tuh bz cmne,,saya nih bz cmne..tuh p0n ssh nk phm .. bila aku plak da start b'suara mula lar nak sdih lar ,, ckp mulut aku x reti nak jaga ati lar .. dah mmg aku tak dak ms nak bt cmne..ape lar guna gak kal0 aku g jumpa dia tp kat kepala 0tak aku d0k pk bnde lain..d0k pk keje x setel ,,, haihhh,,nih siap da bg kata putus dah.."ari jumaat after kelas kita kuar 0keh,,,abes kan ms bersama sbb sekarang ni tgk sgt2 bz smpai tak dak ms lgsg..n0 excuse!!! " makaihhh,,baek punya arahan hang bagi kat cek n0 ,, eee!!! naseb bek k0 x jadi laki aku lagi,maka b0leh lar aku melawan arahan k0..hahahaha 0keh lar, 0keh lar..ari jumaat try ada kan masa sket eh ,, sbb rs2 tyme tuh da 0k sket k0t .. pasni kite stres ngadap mggu exam plak eh ... ch0w bedah!!!!!

No comments:

Post a Comment