Saturday, April 2, 2011

ENCIK W0NG WAT SUPRISE !!!


0uh ya,, saya tak bercadang p0n nak kuar dengan encik w0ng hari ini sebab saya sedang dalam pr0ses memberes kan lab0ur pr0curement untuk subjek applied study saya ,, tengah sy0k2 buat tetiba pening kepala fikir camne kal0 jadi camnih, camne kal0 panel tanye camtu pula .. dan saya terkejar2 untuk pergi ke kelas pula.tetiba juga budak gr0up yang buat keje dengan saya jadi pening kepala fikir ... kami bercadang sambung hari es0k.. 0n d way nak ke kelas encik w0ng call tanya habes kelas pukul berapa ... kalau tak bz dia nak ajak g makan2..0keh sebab saya sedang pening kepala maka saya setuju saja untuk pergi makan..




masuk saja dalam kereta,




DW : cik sayang ,, dah berapa hari kita x jumpa?


RJ : ermmmm ,,, tah ek,,berapa lama?


DW : ada lah dekat 2 minggu dah ..


RJ : 0uh ye?? 2 minggu dah?


DW : hmmm ,,, macam b s0rg jek yang kira sendiri berapa lama x jumpa..:(


RJ : alaaaa ,,, 0rang kira lar,,bet0l lar nak dekat 2 minggu dah x jumpa kan :)


DW : blah lar,, buat ayat nak amek hati jek.. by da way ,, i have sprise 4 u (sambil tgn g amek barang kat belakang)


RJ : huh?? tetiba lak sprise ,,,


DW : hehehe ,,,, suprise!!! (bg brg lam plastik,,guess what?? huh henset xperia x10 mini pr0 ..)


RJ : eley ,, blah ar ( sambil baling k0tak henset tuh ke tepi)


DW : weh aphal nih??teng0k lar dulu apa dia..meyh2 b bukak kan ... tanggal sim kat ph0ne lama tuh.


RJ : cam pelik jek... april f00l kan!!!


DW : hahahahaha ,,, agak april f00l lar ,, b baru beli henset nih td dengan na0mi .. bak lar cepat bagi sim syg..


RJ : cilakak ar b nih ... dah tuh nak pakai sim sayang aphal...pakai lar sim sendiri..


DW : lar,, memang lar henset b but i want u use it first :) ta nak???


RJ : wah camtu pulak...hah nah2 pasang sim syg cpt..


DW : hahahaha,, laju aje.. 0keh b bagi sayang pakai jek dulu henset nih ... bag0s kan b,beli dapat pegang jek, bagi sang awek pakai dulu .. jangan terjatuh tau...


RJ : waaaaa ,,, b sangat sweet tau ,,, nih last kita jumpa tau b..sayang akan lari jauh dari b,kita tak kan berjumpa lagi...hahahaha


DW : banyak lar sayang ,, 0keh2 es0k kita kuar b beli kan kasut eh t0k syg..


RJ : huh??are u 0keh b?? apsal cam pelik sangat nih ... bagi pakai dulu ph0ne,nak pegi beli kan kasut pulak..


DW : camtu p0n pelik...ta nak sudah.. hahaha


RJ : akan di fikir kan kemudian..





~ cumel tau ..kecik aje mmg ssuai ngan i bedah..hahaha ~

ahaha ,,, dia tuh kadang2 sweet menyakit kan hati tau awak2 sume .. papep0n j0m kita lenjan abes-abesan barang beliau sebel0m dia smpai ke tangan tuan nya...ch0w bedah!! ~~

2 comments:

  1. huk aloh..ingat bagi terus...baru la leh kater 'sweeetttt'....

    ReplyDelete
  2. muahaha,,,functi0n x bes lgsg lar ngah ,,,bes sbb t0uch screen jek ,, bes lg ph0ne merah puteh aku tuh ...nk type msg p0n cam ssh.kal0 bagi aku p0n,silp2 aku jual kat kdai tuka yg lain plak..

    ReplyDelete