Sunday, April 24, 2011

seminggu kat umah al0ng ;)

lalala ,,, haiyee cam x caye weh seminggu ter0s aku bermastautin kat umah al0ng ... bak kate mmbe aku..aku lar 0rg yg blah dr umah nih pling awal,,,aku gak lar yg pling lmbt skali blik smule..nak wat camne kengkawan,,akak ipar i tuh yang ser0n0k sgt i lpak umah die lame2..hahaha ;)

thanks t0 al0ng n kaksu .. layanan yg derang bg tyme aku duk umah tuh sgt2 superb ... nih rs 1st time aku duk umah tuh lame2,,,kebetulan derang g keje kan..aku duk umah tuh sens0rang..masyarakat...gile b0ring 0keh..dah lar plak tuh x reti bgn lmbt..b0leh plak kat umah al0ng aku bgn awal kn...nnt ms0k tghari kaksu da tnye aku da mkn l0m...die msk mlm then tggl kn lauk t0k aku pns kn tghari tuh..ptg nnt die nk blik die tnye aku ade nk mkn pape tak...dan sememang nye lumrah id0p aku..kal0 0rg tnye msti lar jwpan aku ta nak...hahahaha..apsal tah...kal0 tak de duet p0n mak tnye aku g ckp ade..pas2 gagau pnjam duit kat 0rg,,kan menyusahkan tuh...

berbalik kpd cite kat umah al0ng td....kdg2 waktu petang al0ng n kaksu ajak aku 'mengeteh'...mengeteh adelah istilah yg digunakan apabila kite nak pegi lepak mnum kat mn2..al0ng mmg abang yg best ... bak kate mak bile ade duit die x kdekut lgsg ..cakap jek nak ape...x cakap p0n die pegi beli...sampai die cakap kat mak aku da gem0k sbb keje aku makan tid0 jek...hahahaha,,,hel000,,aku b0ring duk umah s0rg2 tuh aku sapu2 gak umah,,,basuh2 gak pinggan...tlg2 gak kaksu masak...tlg2 gak layan anak lelaki beliau yg sgt manje itu..hahahaha ...

hurmmm ,,, awal bulan depan al0ng da start keje kat penang ..alhamdulillah akhirnye dpt gak die keje tetap ... kal0 x asyik k0ntrak jek kejenye....may Allah bless u al0ng ... ur da bes abg ;)

ch0w!!!! thanks layan aku seperti puteri raje..hahahaha...

No comments:

Post a Comment