Saturday, April 2, 2011

MEN0LAK REZEKI NAMA NYA TUH CIK PIJA


salam awak2 semua ;)

0keh hari nih sabtu, bangun pagi.siap2 nak pegi setel kan applied study kat dalam UiTM ... tunggu punya tunggu tak sampai2 jugak sik w0ng nih ...haikkk ,,, ch0iii kata ta nak kuar dah . hahaha,,,hey,al maklum lar saya nih mana lar ade kenderaan yang b0leh sesuka hati nak ke sana sini kan, maka sik w0ng lar jadi mangsanya ..kebetulan lak dia p0n ada discussi0n ngan dak2 gr0up dia kat shah alam ... x kesah kan tumpang :)


pukul 3 petang alhamdulillah siap juga kerja saya yang agak susah dan memerlukan tahap pemikiran yang sentiasa bermain di minda "l0gik tak ek??" ... m0ga2 semua tuh l0gik lar hendaknya.. call sik w0ng kasik tau kerja dah beres ... dia p0n dah abes discussi0n ter0s datang ambil saya kat dalam UiTM .. eh mana ada kami dating ,, g makan jek p0n sebab dah alang2 keluar tuh kan.... alang2 g makan g lar survey sekali tiket m0vie 'sucker punch' kat bukit tinggi tuh....alamak terlebih suda alang2 tuh..benci lar camni.hahahaha ,,eley k0rang,kal0 k0rang dating p0n melaku kan perkara yang sama kan ....

pas teng0k cite yang agak bes tuh sik w0ng ajak g kar0k plak ,, dia suh saya call dak2 umah saya ajak pergi sekali,kit0rang balik umah jap lar amek derang kat umah tapi masing2 ada hal .. saya jek kar0k ngan dia??0uh memang tak lar jawabnya ,,,, tyme berjalan nak kuar dari jusc0 bukit tinggi tu dia buat ayat " j0m kita g cari kasut t0k syg j0m" huh??? alaaaa ,,, part paling saya x suka sebab tak pernah2 lar pula kan saya pegi beli barang saya dengan lelaki..."huh?? ta m0 lar" h0iiii,,,macam x caya lar pula perkataan tuh yang kuar dari mulut saya ini,,tetiba pula rasa kagum dengan diri sendiri,,hahaha .. "apsal ta nak plak??b da janji nak beli kan kasut kan semalam." tanya sik w0ng ...mesti dia kagum gila jumpa p0mpuan cam saya yang men0lak hasrat untuk di belikan kasut e2..bukan macam tuh lar!!! apsal dia nak belikan ajak saya sekali .... sebel0m2 nih mantan2 saya da beli siap2 .. da siap2 belikan baju,,da siap2 belikan bebear besar..da siap2 belikan rantai..x perlu ajak pergi beli camtuh lar :( ...."alaaa,,syg mn penah beli brg syg ngan lelaki b" saya bagi alasan sebegitu rupa... "eley..malu ngan b ke? nak malu ape tah,dah memang semalam b janji nk beli kan kasut kan... ke nak b bagi duit then syg pegi beli sendiri" haduhhhh,,t0l0ng lar..t0l0ng lar jangan 0ffer camtu..kang setuju kang haaa... "ehhh,,x b0leh,x b0leh ... nanti syg x pegi beli kasut,syg buat beli bende lain.kene beli ngan b gak" erkkk,, alaaa cepat t0l berubah fikiran tau .. "ermm ta m0 lar b ..j0m2 balik j0m" lagi sekali rasa cam nak sepak muka sendiri ... "nih kasut nih x suke??lawa nih (sambil tarik masuk lam kdai kasut) " ce teka, ce teka resp0n aku camna .... " kalau syg cakap ta nak tu ta nak lar..b nih selalu nak suh syg ckp bnyk2 kali kan baru phm (sambil tarik sik w0ng kuar dari kedai) " gedegang!!!! tuh bukn bunyik air yang kuar dari k0tak besar yang kene buh duit then k0 pilih air mana k0 suka pastu tekan butang kat bawah die tuh,,bukan2,,,tuh bunyik yang aku rasa macam aku nak hentak muka aku kat lantai jusc0 tuh...ape punya bangang lar k0 nih pija ,,, sumpah tak paham... "0keh2, tapi kalau nak pape cakap tau b beli kan jek ..j0m balik,lapa tak?kita g makan dulu,,nanti da tak payah kuar2 nak g makan dah" ....."0rait,,, j0m balik"

h0h0iiiiiii ,,,, tu nama nya t0lak rezeki kan weh ,, ishhhh ,,, ta paham bet0l dengan perangai sendiri ,,apsal lar k0 tak masuk jek kedai tuh then try sume kasut yang ada n dengan berlagak bagi kasut tuh kat p0mpuan yang duk menunggu kat tepi kau tuh,,then berdiri kat tepi sik w0ng teng0k w0ng kuar kan duit dari wallet dia pastu k0 ambik beg depan k0 yang ada kasut k0 tuh...camtuh p0n susah nak buat???ek eley ... kacang lar wey "tap!!" (petik jari) aje ...

tak pe, tak pe .... kita cuba lain kali 0keh ,,, ch0w bedah!!!! (sambil kat kepala terbayang2 heel yang cantek2 kat kedai tuh tadi)

No comments:

Post a Comment