Thursday, April 28, 2011

NAK JUMPE MAK :(

yeahhh!! mak nak datang rumah angah hujung minggu ni .. ;) nak anggap macam hadiah birhday lar b0leh? huhuhu ... eh b0leh saja ...

dah cakap kat mak,maybe datang jumpa mak hari ahad sebab hari sabtu ada paper pastu habis paper encik w0ng tah nak buat apa aku p0n tak tahu .. suprise dia cakap..x suka!! sebab aku x suka suprise seumur hidup aku..maka aku bagitau mak sempena besday aku,hari sabtu tu nak keluar dengan encik w0ng..mak cakap suka hati lar :) 'green light,i l0ike' ,,hehehe

tapi kan hari ahad tu pak usu n family dia nak datang rumah angah juga ... aku p0n bunyik lar sket kat mak "hurmmm,,,mak nanti kakteh datang dengan w0ng mesti mak usu ke ada bunyik2 kan mak?" then mak membalas "haah ... mak usu lar .. tak pe lar,nanti cakap jek lar kawan" huhuhu ... saya suka + sayang keluarga saya ... sebab cam ala2 0pen jek kan nak bawak2 lelaki datang2 rumah..cam ala2 da sure jek k0 dengan dia kan pija ... kalau kau tuh da bertunang ke ape tak pe lar gak..tapi kalau tak datang dengan w0ng nak datang dengan sapa..lagip0n w0ng tuh yang 0ffer diri nak hantar aku g rumah angah.

ahhhh pedulik kan kata2 0rang..selagi aku tak buat perkara yang salah dan tak memalukan keluarga aku buat apa aku nak tak0t2 kan... yang penting aku pergi jumpa itu emak kesayangan..hehehe...

ur bes m0m ever mak ;) l0ve u!!

No comments:

Post a Comment