Tuesday, April 26, 2011

N0 M0NEY N0 L0VE

gad0 besar .....

ye hanya sebab aku pergi kuar kan statement "n0 m0ney n0 l0ve l0r sygggg" ... yup aku memang agak materialistik ... setiap lelaki yg aku knl mesti tau aku punya sifat yang buruk nih..hahaha ...

ehem ...

tapi ada sesetengah yang paham sebab derang cakap memang p0n bila teng0k zaman sekarang keperluan sangat2 banyak dan mahal juga ... hey,,my lec p0n penah cakap gak lar kalau takde duit zaman sekarang nih jangan berangan nak bercinta ...

tapi aku paham lar juga macam bf aku yang sedang belaja itu ..nama p0n student .. bukan berduit sangat .. dan saya juga mntak maaf banyak2 ye sebab tersangat2 celupar malam tadi ... mau tak sentap mak nak bf aku tuh kal0 dia tanya aku "b0leh tunggu b tak?" jawapan aku "ehhh mestilar x b0leh ..jeles lar teng0k membe2 ramai dah kawen b" haaa amek kau .. bukan2,niat aku sebenarnya cam ala2 nak bergurau ... dan dia jadi makin tersentap2 sebab nya aku memang rapat dengan se0rang lelaki yg dah bekeje..masalah nya,aku memang membe jek p0n dengan lelaki tuh.sebel0m aku kenal dia aku da kawan dengan lelaki tuh... dan lelaki tuh sangat lar tak hairan kalau b'abes untuk aku..tapi yang hairan sebab aku nak jaga ati bf aku,s0km0 lar aku t0lak macam2 tawaran dari beliau..c0nt0hnya belanja makan, c0nt0h nya bila dia gaji tanya aku ada rasa cam nak pape tak?jwapan aku???ya seperti di ketahui..mesti lar ta nak!!! hairan kan hairan kan....

ya...perasaan se0rang lelaki akan tergugat apabila dia tau bahawasanya awek dia memang mata bling2 ... tapi dia tak mampu untuk memuaskan hati sang kekasih yang bermata duitan ,,, dan apabila ada 0rang lain yang mempunyai sedikit kelebihan di bahagian wallet nya rapat dengan sang kekasih maka beliau rasa sangat2 tercabar ... haiyeee,, t0l0ng lar..even mate i nih bling2 b tapi i s0rg yg setie maaaaa ... pssst,,keje lar cpt2 sket eh :) hihi ....

nasib baik pergaduhan tidak berpanjangan di sebab kan kami sama2 sedang menghadap exam .. kang terganggu mental kang haaa..dah2 nk study semula nih....

ch0w bedah!! wish me luck ;)

No comments:

Post a Comment