Sunday, April 10, 2011

MENEMANI HENCIK W0NG ,,,

kami suke p0y02 bile amek gambar..hahahaha


saya kan peneman yang setia ,,, that y lar dia suh saya teman dia... n0ktah ...


kemana dan apa jua aktiviti dia sekarang sentiasa memerlukan saya berada di sisi dia...kadang-kadang rasa cam best ,,, ibarat macam saya itu merupakan makhluk terpenting yang harus berada dan kalau saya tiada,hidup dia akan k0s0ng...hek eh,,saya itu sangat perasan..hahaha ...


dan kadang kala juga saya rasa macam haram J ,,, "u!!! nak beli pencuci muka p0n kena teman ke???" yezza,,,sangat menimbulkan kemarahan sebab di kala saya itu mahu berjimba ramba bersama teman serumah dia akan mencari sesuatu alasan seperti "b sangat lapa,,mama n abah keluar ... b p0n nak beli barang gak..tapi tak pe lar..asyik keluar ngan b jek kan,g lar kuar ngan membe2 pula" pengakhiran nya??? adakah saya akan keluar bersama kawan2 saya?ye,saya akan keluar bersama tapi sekerat jalan sebab dia akan tetiba muncul menjadi kan kesimpulan nya saya tetap keluar dengan dia....


saya juga menemani dia semata-mata untuk memilihkan kemeja putih apa yang dia harus pakai untuk mas0k c0urt minggu depan... sayangggg ,, semua baju itu kaler putih maaa ... dan saya macam si gila yang terpaksa memutuskan kemeja putih mana yang harus dia pakai...3 kemeja putih yang saya tak tau nak memilih dari segi apa...bentuk yang sama dan kaler yang sama juga,,"yang nih 0keh k0t" kata saya .. dan dengan laju beliau bayar baju yang saya pilih.


next week dia akan masuk court ,,, dan saya di pinta untuk datang melihat dia ... ya,saya kena teman dia ... dan dia mula risau bila saya kata saya akan kerja sambilan di joh0r ,, habis sapa nak teman dia???


tak kesah lar awak nya kerenah macam mana p0n firdaus w0ng ... jangan risau,saya akan sentiasa menjadi teman awak insyaallah jika di izinkan Allah sehingga hujung nyawa.. ;) salam,,,

No comments:

Post a Comment