Wednesday, September 7, 2011

hak alaaa .. rindu k0t ~~

hihihi .... time untuk berblog sambil mata jap2 jeling kat irin irdina yang sakan bermain...tak paham bet0l,main s0rang2 p0n jadi ... bukan m0kteh ta nak main sekali,tapi m0kteh ada masalah tak paham 1 hape p0n yiyin cakap .. garang lak tuh ... sape tah nak main ngan budak garang camtu .. hahahaha ...

0keh2 ... semalam mak ngan abah ada lagi rasa cam best bet0l .. biya lar abah tak buat apa2 p0n sebab demam tapi ke best an tuh tetap ada .. makan sama-sama .. mak lak masak memang best kan..lagi lar best hid0p aku ... pastu petang semalam mereka ik0t al0ng gi penang... mak ada ajak aku sekali sebab mak cakap mak sunyi nanti .. tapi ,,, nak balik nanti abah ta nak turun key el dah .. abah nak ke pahang ter0s ik0t batang kali .. maka saya sedikit frust di situ ...

dan tak semena-mena saya rasa sangat sedih time mak ngan abah nak blah tuh .. haiy000 ... kejap bet0l mak ngan abah lepak sini ekkk ... pastu tak kan lar aku nak nanges tak pasal2 kan..mesti lar ada pasal nya.. maka aku p0n cari pasal lar ... sangat berusaha mencari pasal ngan encik w0ng .. berjaya p0n ... pastu macam 0rg giler sebab aku tak layan sebarang call 0r msg dari die ... kan tengah cari pasal.... kan aku tengah sedih ...

pastu dah malam2 sikit baru 0keh ... dan si w0ng masih tak paham kenapa aku tetiba cari pasal walaup0n dia tak de buat pape lgsg ... hahahahaha ... nih rahsia nih..dia tak b0leh tau bahawasanya aku jadi begitu sebab rindu kan mak ngan abah aku ...

nanti lar ... ada masa aku bagitau die knp aku selalu b'sikap macam p0mpuan giler ... haaaaa,sekarang nih aku masih kerinduan lagi ... ;(

No comments:

Post a Comment