Friday, September 9, 2011

HARI JUMAAT : BALIK SHAH ALAM

salam jumaat semua ,,,

masih di umah angah , jap2 lagi petang2 sket balik lar s.alm ... ingat nak suh angah anta kan ari sabtu tapi pikir-pikir balik sangat mustahil lar kan angah nak t0l0ng aku angkut beg aku yg macam bawak batu belah batu b'tangkup tuh smpai umah aku kat tingkat 3 tuh ...

makanya ,,, encik w0ng juga mangsa keadaan .. asyik2 die jek lar yg kene..ke melake die juge , amek aku p0n die juge ... hahaha...h0h0iii..ingat dekat ke klang ke putrajaya tuh ... dah lar tengah demam tuh .. lemah bet0l ... gad0 sikit tak leh tid0 p0n demam .. cam 0rang giler ,, aku rileks jek tid0 gad02 p0n..hahaha...bukan nya tiada hari es0k lagi kn..

hah ... p0mpuan durjana nih p0n satu gak .. da lar gad0,pastu 0rg tu demam ... sangat lar bermuke tak malu kan tanya jadi amek aku tak kat umah angah ... hahahaha ... jawapan p0sitive!!! h0yeeee ... tapi aku kan tengah jage dina ... mana b0leh die datang amek aku awal sangat ... kunun2 pas jumaat nak datang amek sebab nak gi makan sesame... demam lar katekan, maka gedik2 nak makan same ... hek ehhh ... terpakse lar tahan lapa ye sebab saye kene tunggu angah balik keje dulu baru leh gi makan2 sesame ... :)

kesimpulan utk hari ini : walau sedasat mana kite gad0 ,,, kite jgn lupe 0rg yg bnyk t0l0ng kite :)

No comments:

Post a Comment