Saturday, September 10, 2011

HARI SEMALAM YANG TAH PAPE ~~

hahahaiiii ,,, kini suda berada di umah shah alam ... cantek t0qqq umah cek ... masuk2 rasa macam wahhh hebat lar .. siap ada kedai t0pup lagi kat bawah rumah .. kau ade??? hahaha

0keh semalam hari yang aku rasa cam sedikit jahanam di situ .. haha,, mana tak nya .. bayang kan eh ,, after sembahyang jumaat ( bukn aku lar yg sembhyang kan) pukul 2 lebih si w0ng dah call aku :

wong : b dah 0n d way tau
aku : heyyy ,, kan dah bagitau suh datang petang2 sikit ... 0rg jage dina lar,kene tunggu angah balik keje dulu ...
w0ng : alaaaa,, b dah masuk highway k0t ..
aku : eee .. kan da bgtau semalam ..

ter0s letak tep0n ... dan gegas2 naik atas masuk bilik gi mandi...nasib bek ada ipan ngan irhan tol0ng tgk2 kan dina .. tgk dina ke tgk lapt0p ... mesti lar tgk dina yg tengah k0yak2 kan buku tuh kan..haihhhhh!!!

kuar dari billik air teng0k ada banyak miscol dari w0ng ... aku call balik,tak pasal2 kene marah lak ... eeeehhh mamat nih!!

w0ng : pegi mn nih??!! c0l bnyk kali tak reti nak angkat!!
aku : 0rg mndi jap tadi camne nak angkat..
w0ng : b dah sesat nih .. skank ade kat dpn jpn
aku : emm ... jpn tu ape?
w0ng : jabatan peguam negara lar!! (b0d0 ar!!! tuh p0n nak marah ke??!!eee rase nak nanges toqq)
aku : call angah lar ...
w0ng : camne nak call mn ade n0 angah!!!
aku : jap lar 0rg bagi!!
wong : cepat sket!

melampau!! dia yang tah pape tak reti bahase suh datang petang2 sikit gedik nak dtg awal2!! pastu nak marah2 lak ...

die sampai jek aku ter0s bukak semua pintu umah yang ada ... kang 0rg salah paham lak kan.pastu aku suh irfan ngan irhan main game kat depan .. pastu sikit p0n aku tak layan w0ng yang berani nak marah2 aku tuh .. aku pegi kemas baju2 aku,aku pegi basuh pinggan2 mangkuk,aku kemas pape yang pat0t...biya lantak dia mati kebosanan p0n.tunggu dan tunggu dan tunggu yes akhirnya k0l 5 angah balik...

pastu aku gerak2 khas balik shah alam ... tgh on d way tetibe angah cakap charger aku tertinggal..halamakkk,camne nih ... aku sampai2 jek kat umah dengan lagak sang puteri aku hanya angkat beg laptop n kasut aku jek ... beg besar n berat tahap gaban yang lain itu makhluk sorg tuh t0l0ng angkat kan..hahahaha.... pastu sementara aku bawak masuk sume barang aku wong cakap die tunggu aku kat bawah .. gi makan2 jap..aku turun bawah teng0k die tengah sembanng ngan pakcik kat bawah umah aku ... eee,suke t0l borak2..masuk jek dalam kete ter0s tak b0leh?

aku tanya b0rak ape.pakcik tuh tanya dia anta sape kat situ (eee,menyib0k giler 0rg2 kat bl0k tuh) .. w0ng leh lak cakap anta tunang,t0l0ng angkat barang2 naik atas ... pakcik tu siap suh w0ng pesan kat aku,umah make sure sntiasa b'kunci..ramai org pecah umah area2 situ .. ye baek pakcik!

pastu aku gi makan mekdi .. pastu w0ng ajak teng0k movie jap .. sebab time tuh tak de sape kat umah,d0d0 tak smpai umah lagi..pastu aku pegi beli charger ... balik2 teng0k d0d0 dah ada kat umah .. aku lak??tetibe bat0k macam haram macam 0rg dah saket tenat giler siap muntah2 ... kebetulan w0ng call aku bagitau nak gi test baju pengantin dia (kenapa lak dia beria pegi test baju pengantin??nak kawen ngn sape?yang tuh nnti aku cite) ... dan aku siap tak leh cakap pape,hanya mampu bat0k sambil muntah2 ... tak lama pastu tetibe aku dengar suara w0ng bagi salam kat depan umah ... 0mjayyyy!!! dia datang belikan aku ubat bat0k n strepsil ... tapi aku x sempat cakap pape,ter0s tutup pintu sebab aku nak gi muntah balik...pastu w0ng call nak bawak aku g klinik..aku kan penak0t,mesti lar ta nak pegi .. dia cakap dia nak gi smbung test baju .. tadi die tengah test suar dia lari jap pegi belikan ubat bat0k aku .. nih dia nak gi smbung test baju lak..h0w sweet heh dia :)

dan aku lepas makan ubat ter0s tak sedar diri .. bangun2 teng0k ade banyak miscall n msg dari encik w0ng ... last call pukul 2.48 pagi ... 0uh tak tid0 sebab risau aku bet0l2 dah tid0 0r smthing tak best jadi kat aku ...

kesimpulan : best heh agaknye sape yg dah kawen n sntiasa ade 0rg jage ;) (nih b0leh di kire kesimpulan ke??b0leh k0t..hahaha...ch0w bedah!)

No comments:

Post a Comment