Tuesday, October 4, 2011

~SUAMI DIDAHULUKAN ,, PENCAPAIAN DI UTAMAKAN ~

hahahaiiiii,,,,

k0rang da teng0k 'bini-biniku gengster' dah??sian ek kat aku sebab aku teng0k lepas 0rang2 lain dah pegi teng0k ,,, tanpa melengah kan masa aku p0n pegi lar teng0k gak ,,, 1 jek masalah aku,,pegi teng0k dgn encik w0ng jgn teng0k cite klaka sebab die punye gelak el0k2 aku ade m00d nak gelak ter0s aku badm00d n lempang2 muke die sebab gelak die tuh melawan gelak aku smpai aku tak dengar p0n gelak ketawa aku sendiri ...

0uh berbalik kepada cerite bini ku gengster neh ,,, sweeeeeeet sangat2 tau cerite nih ,, pasal bini yg terlampau-melampau sayang kat laki die ... ketua gengster a.k.a kak y0ng yg sangat 0tai tapi bile dengan laki die,,halamakkkk,,cute jek care die layan laki die...hahaha

encik w0ng juge perasan beberapa persamaan yg ade dalam cite nih ngan aku ,,, ewahhhh,siap ade persamaan :

1) baju belang2 yg kak y0ng a.k.a manje pakai dalam tuh sama dgn baju belang2 aku ,,, kaler jek lain....wahhhh,pelak0n p0n pakai baju upt0wn tau ... pelak0n p0n pegi upt0wn ngan bf die tau (pelak0n p0mpuan cite sutera,,,aku nmpk jenjalan kat upt0wn),,0keh tuh dah cite lain.

2) skirt purple kak y0ng pakai kat kedai bunge tuh ,,, same gak lagi ngn skirt cekelat haku tuh ,,,

3) paling penting ,,,, kak y0ng naek caldina puteh wehhhhhh!!!! had0yaiiiii...feveret!!!!ehhh leh kate sebagai persamaan ke ek??b0leh2,,ala2 same2 suke..haha..caldina puteh yg tak mungkin aku miliki,,encik w0ng ckp kene tunggu gaji die 7 ribu baru leh pakai :( kecewe!!!!


kesimpulan : k0rang rase nak b'gelak ketawe smbil kejap2 rase cam nak nanges tgk peng0rbanan bini semate2 utk bhgiekan laki die..layan lar cite ni heh ~~~ daaaaa,,,,

No comments:

Post a Comment