Sunday, October 16, 2011

sedihnye ...

hmmm,, salam semua
..
hari nih tak de m00d sangat ... tapi rasanya tiap masa aku tak de m00d ... bila nak ada entah .. dah lar dah start busy ... dengan esaimen yang berlambak ... dengan thesis yg menjadi penentu hidup ... haduiiiii ... stres!!

hmmm ,,, encik w0ng dah abes blaja .. best lar die, sudah mula practical kat 1 firm law .. cina nye firm,, bangsa dia jugak ... ermmm, dah start busy sebab dah mula pegang case ... dah lar lama tak keluar nih :( dia ta nak keluar sbb kad bank kena telan kat petr0nas, el0k gak tuh kang kalau keluar dia tak de duit tak pasal2 kena gune duit aku...hahaha

tapi pasni kehidupan dah tak seperti dulu .. tak best yek bila da kerja .. masa untuk enj0y dah tak de .. teng0k membe2 aku yang dah kerja,mana ada time nak keluar sama2 cam dulu dah .. nak2 kalau yang dah nak kawen tuh .. lepak sekali duk kenang2 cerite zaman dulu .. hmmmm,,maybe 1 hari nanti aku akan kerinduan saat2 bersama membe2 aku ...

tadi dapat pesanan dari encik w0ng ,, sdih :(

1) dia dah start bz sgt2 ,,, lepas nih mase dgn aku dah tak de sgt tau ... jgn cepat marah, jgn cepat t0uching kalau die dah tak de masa nak b0rak2 pnjg ngan aku :'(

2) pasnih aku kena blaja b'dikari 0keh ,,, wahhhh camne nih ... lepas nih kalau aku lapar kena pandai2 gi beli mkanan sendiri ,,, klau aku nak gi mana2 kene mntak 0rang lain temankan,kalau 0rg lain tak b0leh teman kan aku kena lar gi sendiri ,, tempat keje die jauh, bukan macam time blaja dulu b0leh lari2 kejap bawak aku.. :'(

aaaa ,,, sdih bet0l rasa .. tuh lar manja sgt, semua benda harap kan 0rg ... terase macam kehilangan sgt2 lar pasni ... cik hati sila tabah heh... nanti da ada lesen mntak kerete heh kat encik w0ng,pastu b0leh buat pape sendiri dah .... :(

No comments:

Post a Comment