Monday, October 24, 2011

kursus kawen !!

ye,ye bet0l tu .. semalam i pergi kursus kahwin perdana selama 15 jam kat PWTC ... gerak2 khas dr s.alam dengan d0d0 dan pasangan haris, aida dan pasangan jai, n aku dan pasangan w0ng ... eiceh, wirah n encik lat nye tak dapat j0in sekali sbb lat ada kerja ..


0uh ye ,, dekat kursus tu jugak terjumpa dengan perempuan2 w0ng ... ex dia p0n ada ... siap duduk belakang aku lagi ... best kan situasi tu :) tapi adakah aku heran?? tak heran sebab aku dah penat sangat duk dengar ceramah 15 jam tu..dari k0l 7 pagi smpai 11 malam...hebat!!! dengan keadaan pinggang nak patah sebab duduk jek 15 jam tuh,kaki p0n dah krem .... masuk jek kereta dengan bangganya aku tid0 sampai kat s.alm...


yeayyy!! dah dapat sijil pra kawin...tapi,masalah nya aku dah jadi tak0t nak kahwin ... huhuhu .. berdepan dengan masalah diri yang masih bel0m sempurna,amat mustahil untuk aku berkahwin..perangai,mulut yang ala2 l0ngkang,eg0 yang tinggi ... mau rasanya aku kumpul d0sa jek bila aku kawin nanti ... bila kena marah,aku marah balik ... hah d0sa dah tu.bila kena tegur, aku balas balik ... makin tinggi suara 0rang yang tegur maka makin tinggi gak suara aku ... haippp dosa lagi . time bergurau selalu tak sedar diri ... tangan nih selamber jek tolak kepala sambil gelak2 cakap "bangang ar dia nih..hahahaha" ... maka,dah kawin nanti buatnya aku terbergurau buat camtu kat laki aku maka apa hukumnya?? dosa .. kan aku kalau tak de m00d bukan takat mulut,ngan muka2 rasa macam nak sepak ... abes tuh kalau nanti aku tak de m00d laki aku cakap sikit 0r suh buat pape aku buat muka camne lak?? d0sa gak lagi ... seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,penuh d0sa aku..very the berlambak kan ...


kesimpulan : aku tak layak lagi .. maka,sijil nih simpan dulu heh :)


3 comments:

  1. woi...nk kawn xnyempat...siapkan eko dulu :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha ... h0iiii,, nih bl0g k0 yg baru lak ke??

    ReplyDelete
  3. Salam.nak tanya.cik amik sijil tu sehari selepas kursus ke?

    ReplyDelete