Wednesday, October 19, 2011

syukur ,,, tak de sape yg cedera ~~

selasa , 8.15 a.m :

aku bukak pintu umah nak gi klas .. sememang nya tiap2 pagi aku 0rang yg awal keluar dari umah ... "aikkkk ... knp kasut aku jd sendal grill nih " aku ckp dalam hati ... 0uh maybe ayie ke sape2 keluar umah pagi2 tadi k0t ...

rabu , 6.01 a.m :

" h0iiii!!!! ..... dammmmmm (bunyik pintu tertutup) " aku bukak mata sebab t'peranjat .. hati berdebar giler ... pastu senyap jek .. aku tunggu bunyik seterusnya ... ke aku mimpi heh ... "budak2 nak gi sk0lah k0t" ... aku ckp dalam hati lagi ... tgk ph0ne .. aippp baru k0l 6.01 pagi ... aku tutup mata balik .... tetiba,fiza h0usemate masuk bilik smbil nanges "d0d0, ade lelaki masuk umah kite die tutup mulut aku " .... 0rang semua bangun ... gilerrrr!!! first time k0t jadi benda camni..Ya Allah .... lelaki tu memang masuk kat semua bilik ... tapi membe aku yg s0rg nih kena sbb aku tid0 1 bilik ngn aida n d0d0 kat ats 1 katil...berimpit2 ... 0rg tak leh buat pape sgt kan..blik akak umah 1 lagi kena bukak gak,,syukur lar akak tuh balik kg ... membe aku nih name fiza, sebilik ngan ayie..ayie tid0 umah sepupu dia kalau x silp ... wirah tid0 lar bilik dia ... tapi wirah atas katil,die tid0 kat bwh ... lelaki tuh pegi kat membe aku si fiza nih , then tutup mulut membe aku ngn tape ... membe aku terjage sebab die rase mulut die kena tutup ... llaki tuh tgk mmbe aku bukak mate,die makin tutup mlut mmbe aku ngn tgn die n tgn sblah lagi pegang tgn membe aku ... k0rang dapat byg kan tak??? dapat???bag0s!!! daya imaginasi anda memang hebat ... membe aku meronte tgn t'lepas llaki tuh ter0s lari...membe aku kjar tp tak dpat ... lgp0n die rabun,s0 x perasan muke llaki tuh camne ..


seram smpai rase m'gigil2 sebab kit0rang tak sgke bnda camtu jadi kat umah kit0rang ,, x dapat byg 0rg yg nak kena r0g0l ke, kena bunuh ke ... huishhh,, abg badar depan umah bgtau pagi sbl0m dia gi masjid s0lat subuh die passan pintu gril kene sendal ngn kasut ... die t0lak kasut n tutupkan pintu grill kit0rang ... balik dari masjid die terperanjat sbb pintu grill t'buka lagi dan di sendal 0leh kasut aku yg sma ... maybe dia ingat kit0rg saje2 bukak pintu grill tuh ..

ramai 0rg syak lelaki tuh dah lame aim kit0rang ... pling penting die duduk 1 bl0k yg sama .. dah buat report p0lis dah .. syukurlar tak jadi perkara yg tak el0k sgt .. semua selamat .. tapiiiiiii,,, TRAUMA!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment