Sunday, October 9, 2011

STALKER yg pat0t makan kaki!!!!

haihhhh,,,

kenapalah dekat dunia nih ada hidup manusia yang suka bet0l ambik tahu hal orang yang memang tak de kene mengena langsung dengan hidup dia ... b0d0h bet0l ... selama nih aku memang k0mpem sangat aku tak kan di 'stalk' 0leh mana2 manusia .. rupanya anggapan aku salah sama sekali ... ye lar kan,.,,aku tak menyib0k hal 0rg,0rg nak kacau2 hid0p aku lak...hamb0ihhh,menggelupur ter0s bila tau diri aku nih menjadi kedengkian makhluk lain..

alkisahnya bermula pada suatu ketika dahulu,ada lar s0rang p0mpuan nih add aku dekat fb ... aku teng0k tak de mutual friends ... 0uh maybe p0mpuan bermuka "mulia" nih nak membe2 dengan aku k0t ,, sebab memang sebelum2 nih p0mpuan add aku sebab nak b'membe dengan aku t0lak lar yg ada juga lesbian rupanya ... hahahaha..eeee geli.

maka, hari aku berlalu cam biasa .... sebulan dua lepas tuh aku terperasan smthing ... apesal hek tiap kali aku p0st pape kat wall aku k0mpem pastu p0mpuan hina nih p0st kat wall dia yg ala2 cam perli aku kan... mula2 dulu aku wat b0d0 lagi ... aku agak macam kebetulan jek kan... lame-lame aku rasa bukan kebetulan lagi nih...ini sudah lebih kalau aku p0st dia b0leh mempersenda kan aku!!!!

siasat punya siasat .... pat0t lar kan kau cari aku sangat kan .... hey bangang,kau dah ada bf k0t...kau bajet kau cantek sangat ke kan nak pasang ramai2...muke dah macam lap kaki dah aku teng0k ...p0mpuan nih rupenya membe kepada kawan encik w0ng ,,, suatu ketika dulu time encik w0ng single kawan dia telah kenalkan dia dekat p0mpuan hina nih ... maka mereka b'kawan ... suatu hari p0mpuan nih mengatakan hasrat untuk melanjutkan hubungan kawan mereka kepada lebih serius lagi ... tetapi telah di t0lak 0leh encik w0ng yang pada ketika itu lagi enj0y hid0p single dari b'kapel...(cam cerite budak2 mentah) .... maka p0mpuan nih telah membl0ck encik w0ng dari fb beliau ... dan apabila beliau melihat r/ship antara aku dengan encik w0ng maka beliau sangat2 berminat utk mengenali p0mpuan yg b'jaye menambat hati encik w0ng nih ... ( tak payah nak jeles sgt lar ,,, kalau kau dapat mamat nih p0n k0mpem kau rase penat2 jek kau nk jeles ngn aku kan ... kau nak???hah ambik) ... hahahaha ,, amb0i,celupar sungguh kate2 cik pija ....

sebab tu agaknye dia selalu dengki sangat dengan aku .. nak2 kalau dapat p0st aku yg di reply 0leh encik w0ng ,,, makin terbakar dia rase ... hahahaha ... tah pape lar kau nih p0mpuan , sian ek kat bf kau tuh ... bf kau leh lak gelak2 teng0k kau p0st perli2 aku,,,padahal dia ta tau awek dia tengah gila time tuh ,,, masyarakatttttt ...

psssttt : hey p0mpuan ,, mesti kau tak sangka kan suatu hari nanti kite akan b'jumpa kat 1 majlis gilang-gemilang ... hahahaha,tak sabar nak jumpa kau ... nak teng0k sikit reaksi kau time tuh camne ... peace yawww~~

No comments:

Post a Comment