Sunday, October 9, 2011

~ Library & Dauz w0ng = Dauz w0ng & Rafizah Jamal~

macam ape jek tajuk entry nie kan ,,, ini adalah ibarat cam formula lar sikit.library dengan encik w0ng tak dapat di pisahkan ibarat aku ngn encik w0ng yg juga tak leh di pisahkan (hahahaha,,,eiii nak muntah) ,,, sape cakap kami tak penah b'pisah?? huh tak guna punye f0rmula ...

0keh,sebab nih dah final exam untuk encik w0ng maka aku dengan b'murah hati sudi menjadi peneman encik w0ng untuk dia study ,,, ingat nak gi makan2 jek,rupe2nye dia bawak aku sekali gi teman dia study kat library shah alam yg baru,kat ngn kelab g0lf..k0rang penah pegi??tak kan... dan aku??? huishhh mmg nampak jauh beze nye aku dengan dia ,,, aku main amek2 gambar dan dengan lajunye menghasut dia bawak aku gi teng0k m0vie :) hahahaha,,,saitan punye awek.




~ aikk mana encik w0ng pegi??~


~ haha,die wat magic lak,,tetibe dah ade kat depan mata ... kusyuk giler menulis,n pura2 tak layan aku ajak gi tgk m0vie ~






sape kate dia tak layan aku?? sebab dia teng0k aku dah macam p0mpuan apa jek duk dalam library tuh dia p0n buat ayat "j0m gi tgk m0vie ,,, b kemas2 jap heh ;) " .... al0l0,sweettttt nyew diewwww ... maka aku p0n dengan tangkas t0l0ng lar dia kemas barang .. hahahaha ... kit0rang layan cerita "al-hijab" ... aaaaaaaa,cerita cam celake seram nya ... menyesal aku ik0t jek dia nak teng0k cerita ape p0n ... tau aku yg pilih cerita ... pastu dia tanya aku lapa tak (sebab dia tau aku se0rang yg lapa 24 jam) ... 0uh tadi dah makan mekdi maka kenyang lagi ..


maka dia ter0s anta aku balik rumah ,,, sebab :



dia nak smbung study ... hahahaha...mesti dia menyesal ek bawak aku teman dia gi study ... dia bukan balik rumah ,, gi smbung study kat burger king ... siap pesan dia ada kat area2 s.alam lagi,kalau rase lapar r0ger jek dia dtg bawak gi makan :) ... ye baek encik w0ng ... area k0l 12 malam dia abes study dia call ajak gi makan sbb tghari aku makan mekdi jek... takut nau aku lapa ... tapi aku takut nak turun bawah malam2,pastu nanti balik aku mesti lar s0rang2 gak naik tngkat 3 tuh ... wuuuu,seram ... encik w0ng cakap tak pe,dia anta aku smpai depan umah .. hehehe,, nasib baik aku sempat pk betape penatnya dia nak layan kerenah aku smpai camtu sekali...maka aku cakap jek aku tak lapa .. baik kan aku?? haha...ch0w!!


No comments:

Post a Comment