Thursday, October 20, 2011

BAIK KAU TAK PAYAH JADI P0LIS

geram lar ... kan semalam kit0rang gi buat report psl kes umah kena masuk kan...tah pape ek p0lis2 kat sini .. kerajaan kan main lagi nak banteras jenayah .. banteras lar sgt kan kalau takat mkn gaji buta 0rg buat report p0n kau nak main2...

1st rep0rt,
l0kasi : balai p0lis sek.7

bla,bla,bla ... (kawan aku cerita ape jadi) ... pastu encik p0lis yg bernama sha***** itu buat 1 panggilan kat IPD sek.9 .. ayat tak tahan '0uh kena rujuk sane eh?' ... heyyy, di kira kes berat k0t takat kit0rang saja2 buat rep0rt baik tak payah ...

2nd rep0rt,
l0kasi : IPD sek.9

kit0rang jumpe ngn pegawai penyiasat ... aku teman fiza msuk jumpe inspector tuh ...haduyaiiii,,dapat lak inspect0r mude dan kacak kan yg handle ... tung tang, tung tang kit0rang cerita .... dia anggap nih di kira kes seksual ..pastu kan dia bagi soalan best kat kit0rang "s0,,ni nak suh buat ape nih??" haaaaahhhh??? aku pandang fiza, fiza pandang aku ... kau p0lis tanye kit0rang buat ape??? marah nye aku ... pastu aku ckp lar,kit0rang nih semua p0mpuan tak0t gak lar kalau keluar tuh ada pape jadi kn sbb bnde mcm nih agak menak0tkan .. pastu dia bg n0 ph0ne,dia cakap kalau jadi pape call jek dia,,nak suh pergi belikan brg p0n b0leh ... h0h!! fedap lar b'depan ngn 0rg2 yg rase mcm bnde nih remeh sgt ...


camtu jek????ha lar.. camtu jek lar..tak de nak siasat2 lebih2 ... kit0rang p0n balik dan masing2 tertid0 kepenatan ... dah msg lec bgtau kit0rang tak dtg klas. bgn jek tid0 buat meeting tergempar jap ngn dak2 umah .. 0uh ye,baru aku sedar .. kunci umah aku dah dekat smnggu hilang ,, aku pelik,sbb mmg tiap kali aku balik umah mmg aku sgkut knci aku.haritu nak keluar aku tgk kunci aku tak de ... aku cari 1 umah p0n tak de...0keh...dapat tgkap pape x di sebalik kehilangan kunci umah aku tuh????bag0s!!!!! ye, kit0rg syak lelaki tuh da mmg slalu masuk umah kit0rg ... d0d0 penah tid0 s0rg2 kat bilik sbb aku tertid0 kat blik fiza .. k0l 5 lbih camtu die tersedar sbb ade 0rg tutup suis kipas ... die t'jage...die ingatkan hantu s0 die lari g blik fiza ... dpt tgkap ape jd sbnrnye????yeeeee bag0s lagi ...bet0l..maybe lelaki tuh masuk blik n nk tutup suis lampu tapi die t'slh tutup suis kipas....


hmmmm ... serius,kami sudah tak selamat lagi ... nnti kan cerite seterusnya di mana kami telah berjumpe dgn ajk2 tertinggi bl0k (wahhh ade smbungan lak..cam cerita c0nan heh ....) hahaha ...

0uh,,,dah tukar semua kunci dlm dan luar rumah ... Ya Allah,kami m0h0n perlindungan dari mu,,selamatkan aku,kawan2 dan sanak-saudaraku dari sebarang gangguan dan dari sebarang kejadian yang tak di ingini,,,amin ~~

No comments:

Post a Comment