Monday, October 22, 2012

Company Trip ;)

date : 20 & 21 Oct 2012
location : Singapore!!!


wahaha..kite adelah sgt excited..al-maklumlah zaman dedolu jek ade rombongan bagai nie sume...pastu mane ade dah...so kali nie t'sangat lah excited sbb kite dpt join company trip nie ke Singapore..padahal kite adelah b'kerja under subcont jek..padahal lagi kite adelah masih lagi dlm tempoh p'cubaan ta dpt surat confirm pon lagi keje kat sini.....kah3x...sgt padahal kannnnn.....

yezza i'm da lucky one ;) hoh maybe nie lah agaknye makne aku mimpi 'katak' aritu...dalam bnyk2 mimpi yg aku alami,selalunye aku hanye percaye kalau aku mimpi katak jek...sbb asal aku mimpi jek kompem aku ade dpt luck dri pebagai segi...sayangnyeeee aku adelah sgt jarang mimpi katak. ;(

takpe,tak pe janji da t'jawab knp aku mmpi katak aritu...bestttt oiii.gi USS tuh,ingat mampu nak masuk saje2 pakai duit sirik...hah??pastu mampu nak bayo sirik duit hotel??mampu tak nak makan kat sane kalau ta de duit....untung nye lagi dpt duit poket..

bos bagi : 60 dollar = dalam 150 ringgit malaysia
tuko duit sirik : 40 dollar = 100 ringgit malaysia...

maka aku bwk 100 Dollar ke sane...nampak cam bnyk kan...amek kau sekali bayar nak beli air mineral jek pon da 2 dollar b'samaan RM5 kat malaysia..pale hotak die..so kat sane sepanjang mase akn bwk botol air..air abes jek gi isi kat tepi2 jln die ade sediakan tmpt utk tambah air.fiuuuuuuuu jimat...

tyme makan plak....very de susah kalau da msuk USS tuh nak cri makanan halal...sepanjang2 msuk dlm tuh hanye ade 2 tempat jek ade logo halal...tuh pon mkn sndwitch,,,,kesiannnnnn umat2 islam nak mkn kat sane..paling murah set sndwitch adelah 13.50 dollar bersamaan RM33 malaysia...perghhh apakah??????tu blom lagi kite tgk kenkonon baju rege 50.00 die tulis yg hakikatnye t-shirt tuh kalau beli kat malaysia b'harga RM122.00 .... woihhh patot b'lambak org singapore shopping kat mesia...hampeh betol

eh okay lah...tgh amek2 gambo dri camera org lain nie..nnti kite wat entry episod by episod okay..daaaa!!! ;)

No comments:

Post a Comment