Saturday, October 6, 2012

JB - Putrajaya - Key Ell ,,, pfftttt

olla!!!!

hari sabtu kene kerja..hahaha indahnye hari nie dgn semalam ta keje..indah jugak tgk gaji buln neh nnti potong cuti jek...cisssss sgt2 tau

ouh nak cerite psl budak kecik kesayangan aku tuh...hari kamis aku pegi anto services n suh org tuh betolkan bnde alah bunyik2 yg bsing kalau aku bwk die......tyme tgh keje emosi aku t'ganggu gare2 encik mekanik call bgtau arm kete tuh patah...sbb mahal nak mati aku pon laju ckp "eh ta paya lar tuka,bt service tuh jek" pastu aku pon smbung bt keje...membe aku tanye,aku pon jwb "oiiii dek!! da lar esok ko nk jln jauh arm tuh yg pegang tayar tuh tau...kalau dah patah mmg kene tuka!!! "

haishh emosi aku t'ganggu lagi....yelah2 tukar lah....okay RM400...aku kan kaye gilerrr selambe jek lah bagik 400 kat org...korang kaye tak??kalau tak kaye mesti cam bising2 kan tyme kuarkan duit...aku tak bsing2 pon sbb sblom tuh sume org bising dah kat aku ckp bnde alah tuh mmg kene tukar...

maka hari jumaat aku pon gerak2 khas pagi2...cutiiiiiii kannnnn,tapi kerane tanggungjawab i yg lebih kepade kerja yg bak kate puan angah sebagai amanah tuh aku pon masuk opis dulu...setelkan ape yg patot supaye aku tenang ketike b'cuti....lps tuh aku gi basuh bdk kecik tuh dulu..haishhh mane best nak jln jauh tapi kete cam kene najis bab dah aku rase...

10.30 aku pon gerak masuk highway......vroooommmmmmmmmmm grrrrrrrrrrr ehhhh apsal neh???tekan mnyk baru 90 lebih asal gegar2 ayam neh...haishhhhhh slalunye kalau nak gegar pon kalau da masuk 120..dgn perasaan cuak aku pon laju call abah...abah ckp "ouhhhhhh mesti org tuh tak wat alignment tayo tuh"  camtu kot ejanye,jnji ade bunyik sudah..hahaha

maka sepanjang jln tuh aku pon b'tukar jadik transformer...dri kete kncil kecik tuh b'tukar jadik lori besor bas tuh...lane kiri jek hokey....menguap2 bawak kete...disebab kn aku ta benti mane2 lgsg maka bile aku smpai putrajaya sume org ckp aku bwk laju...haishhhhhh ta tau derite aku kat jln tuh cmne...

sampai jek putrajaya encik yg cekal dan tabah yg kene pakse amek cuti jugak tuh dtg untuk gegas2 bwk bdk kecik nih gi bgkel lagi...bile da smpai bgkel tu diaaaaaaa,,,, chamber jadah plak kene tuko..hahhhh yg tuh buln depan plak hokay...ko ingat aku keje mmg gaji tuh utk kete jek ke???baik aku suh kete tuh yg keje..tension aku la haiiii...

tapi tayor aku rupenye mmg lari giler patot gegar cam gempa bumi...haishhh gigihnye aku sesorg ke sane sini cenggitu...da setel kol 5 cenggitu baru lah aku g mkn dgn encik b...disebab kn aku sgt penat maka ta de mood nak dating2 dah...smpai encik b ckp "motif sgt suh die amek cuti ari jumaat,tau die amek half day...keje tgh bnyk kot..." ehhh senyap boley??aku pon ta tau ape motif aku....maka lps anta aku balik die bwk aku kuar smule utk mkn malam..tuh bdk patah tgn tuh sakan nak ikot..hahaha,untung2 kau dpt layanan baik dri mok teh tersayang ko neh...lps tuh...ta snggup nak cite sbb cam rase b'slah...hahahaha

lepas tuh dlm kol 10 encik b masuk opis utk setelkan keje die smpai kol 12 mlm bru balik umah...saye mohon maaf dari ujung rambut smpai ujung kaki...selalu aku akn m'amok kalau die balik lmbt.tapi kali nie aku sgt baik.aku baik sbb aku da sgt mengantok + b'laku peristiwe seram2 basah..nanti kite cite lain....fuhhhh

dannnn hari nie hari sabtu..yeayyy bangun awal sbb nak gi wedding puan nana macarona yg gojes tuh...jom siap2 g knduri ;) bahbaiiiiii...ta sbr nak bgtau peristiwe gelap sejuk mlm tadi ;P

No comments:

Post a Comment