Thursday, January 9, 2014

HINT

okay ari nie kite akan bincang topik yg paling aku tak suka terjadi dalam hidup aku.. "HINT"


"Bela sugar glider cam susah...bela awak agak2 susah tak?"

"mak awak nak jumpe?boleh jek..."

"knp awak nak kene keluar dgn membe lelaki awak??kan skrg sy dah ade,ape2 awak ckp dgn sy jek lah.."

"sy tak suke sbnrnye bile tgk awak rapat sgt dgn kwn lelaki awk tu.."

"huhu,,sy jarang call perempuan.skrg nie jek rasenye ade sorg pompuan tu sy call tiap2 mlm.." teros check tepon..aaa senarai name call masuk sume dari dia.

haaaa..ape jenis hint lagi cube disampaikan kat aku.dan semua nie datangnye dari lelaki2 yg cube diperkenalkan kat aku...tyme tak de,tak de sgt..time nak ade sampai tak ley keje aku dok memikir mane satu..mcm biase roger Yus,ajak lepak minum...Yus nie bagos,ape2 die nk tau psl pompuan die akan tanye aku..n aku lak bile dah tak paham sgt lelaki maka akan mencari Yus.

Yus : kan aku dah cakap tu tanda lelaki tu suke kat kau..sebab tu aku remind jgn layan semua.
Pija : sebab tu aku cakap dekat kau,aku tak suke hint..kalau suke terus-terang.jgn bagi kepale otak aku serabut,,suke ke tak sbnrnye.kenapa perlu hint??cube kau bagi pandangan lelaki kau..
Yus : okay kalau aku lah kan..

1) aku suke pompuan tu tapi aku nk tgk respon dulu.ok ke tak,ta de lah malu sgt kalau kene reject.
2) tapi..kdg2 aku rase mcm ni...aku nak pompuan tu tapi aku tak b'sedia lagi..tapi aku ta nak pompuan tu lepas kat org lain.maknenye aku nak die tau,aku nak die..nak mmg nak tapi bukan skrg.

**ayat Yus tu mcm menyakitkan hati sikit.."nak tapi tak sedia.."..dah sedia tapi sedia dgn org lain...cis sgt ~

No comments:

Post a Comment