Saturday, November 19, 2011

bergad0 dan berbaik secare tibe-tibe ~~



hai sume .... hari nih hari sabtu heh?? baru tau sbb kurang tid0 dan hilang f0kus nak ingat hari gare2 thesis yg memang menjadi buah hati pengarang jantung yg mampu buat aku sakit jntung tuh . semalam dah hntar . sepat0t hantar k0l 4-5 pm . cer teke k0l bape aku hntar .taraaaaa ... k0l 9 stgh mlm .tak0t tak kalau k0rang jadik aku?? tak00000000000t kan . gara2 buat keje last minit, agak last minit lar kn kalau sv aku sedap2 tukat aim n 0bjective aku pade pkul 1 pagi ari kamis ... literature review , analysis dan conclusion aku wajib lar merujuk kepade objective kan.. capai tak tercapai 0bjective tuh ... agk2 k0rg lar kan b'darah tak dalam 0tak tuh nak kene tukar sume bnde dalam ms yg singkat???

lepas tuh time nak print kuar dlm hujan lebat .. pastu semua kedai yg buleh print tuh sesak nak mati .. pastu bile dah jumpe kedai tuh plak tak guna kertas d0uble a 80gsm .. ehhh nak mati ke print thesis gune ketas biase nipis2 tuh? aku cakap dlm hati .. hari hujan kan???redah plak hujan semate2 nak gi kedai alat tulis beli ketas tuh . pnting tau sebab dah siap2 tulis dalam manual.yeeee, kat kedai tuh ade bnyk komputer dan buleh print : bace kisah di bawah dengan jayenye ye


cik angin : makcik. kat sini leh print heh?
makcik &*^&%& : haah buleh ,, black n white 20 p0sen, c0l0ur 1.50
cik angin : pkai ketas sndiri k0t makcik
makcik &^%$&^ : 0keh lar mkcik bg 18 sen lar .. tuh da kire hrge murah lar tuh dik .. yg col0ur tgk dulu cmne nnti ..


makcik &^**%&* : eh yg sane tuh jgn print lagi ... hah 0keh dik, tekan print tuh .. yg kaler ade berape?cube tgk ... hah tulis kat ketas nih m/s berape .. jap heh jgn print lg .. hah yg sane tuh tekan lar ..

cik angin : makcik,, nih apsal tak leh nih
makcik *^%^$( : 0uhh ... nih ade yg tak leh print nih ..
cik angin : camtu tak pe lar .. kire yg nih jek

**** nih jek tuh = x smpai 1 thesis tuh print ... 3 chapter tp rupenye ade gak yg tak t'print

makcik &^%^(* : sume skali RM35.00


h0iiii makcik!!!!!! agak2 lar kan ... itu baru separuh jek ... kalau gi buat 2 c0py lagi??berape ribu lak????

pegi lak kedai lain ... 0keh lar kene RM80.00 untuk 3 set thesis ... hah aida kene RM300.00 gare2 sv die nak gune ketas saiz A1 .. wuuuu, nanges k0t kalau aku .. ye lar, nih p0n da bnyk pkai duit rumah ... nak mkn lagi, camn0 den nak bayar duit umah hah ... ekau jwb .. yg tinggal skank kat angah duit lesen jek ... silp2 nnti kene gune gak :( jawabnye 8 taun lg lar br aku buat lesen ... sob,sob,sob

hah pastu aku tensen lagi ... dah dkt k0l 10 lbih si w0ng tuh ta de kabar berite ... time aku gi beli brger kat kedai yg best siap psg maharaja lawak mega tuh sik w0ng tuh call aku nak mrh2 tnye aku kat mn ... gi lak tanye tau tak die kat mn ... mn lar aku tau!! ade kat bwh umah ,,, pastu bile aku tnye buat ape kat bwh umah die mrh lagi... bangang bet0l!! dah aku pelik lar apsal die ade kat bwh umah aku, bukan nye duk 1 umah mmg pat0t lar aku tanye! haihhh die tensen keje bnyk aku tnsen ngn thesis n kewangan aku ... hamek kau ... kan dah abes dlm kete kau b'terabur air s0ya yg aku beli... padan muke kau, pdn muke aku gak sbb abes bsh baju aku skali.k0 tau tak aku baru beli air s0ya tuh!!! x psl aku buat baling bagi kete kau mnum kan... huh!!!

ari nih call aku tetibe cakap el0k,, ajak gi mkn... dan aku p0n dah ta de mrh2 gak ... susah hek kalau tnsen cmnih ...

kesimpulan : aku jadi berangin gare2 kau makcik!!!!


No comments:

Post a Comment