Sunday, November 13, 2011

thesis sampai pitam ~~

ye, ye ... saye tau saye se0rang yg suke sangat wat keje last minit ... sebab kalau tak last tuh rase cam x kuar idea langsung .. hahaha ... bet0l tak? bile dah last baru lar 0tak nih pantas semacam ... dan akhirnya ... hasilnya ... di penghujung 1 keje p0n dah tak leh wat kan ... bet0l? sebab kau dah tak b0leh ngadap lapt0p lame2 kan .... ehhh ni sempat lagi b'bl0g bagai nih (heran)


ujung mggu nih merupakan tarikh last utk hantar thesis kami warga part 6 ... dan time2 nih b0leh teng0k berbagai ragam termasuk lar ragam aku sekali ... dulu ade mase smpai 4 bulan abaikan cmtu jek kan ... gatal gi wat bnde lain .. haaaa hambek kau kan dah kene mcm2 penyakit ...

gare2 thesis nih jugak aku dah tak mampu utk hidup n0rmal spt makhluk lain ... dan, dan, dan .... naseb baik ada penyelamat ... hahahaha ... part nih suka... tp sikit jek lar sukenye ... 1 pagi aku bgn tid0 tp bila aku bukak mata tetibe aku tgk bilik aku b'pusing2 ... aku pejam mata, tertid0 balik ... pastu aku bgn smula ... encik w0ng call ,, b0leh tak time tgh b'ckp dgn dia aku rasa katil aku b'pusing2 smpai aku t'lepas ph0ne then aku pegang katil aku sikit punye kuat sbb aku rasa cam aku nak jatuh dah dr katil... pastu aku tak sedar pape dah ... bgn2 tgk ade bnyk miscall dr encik w0ng ... bila dia call semula aku angkat dia marah aku sbb dia ingat aku sesaje buat hal letak phone n tak reti nak angkat ... haaa bila aku dah bgtau cite sbnr br reti nak kesian ... huh!!!

maka, pada hari tersebut encik w0ng telah memulangkan diri beliau dr tempat keje seawal mungkin ... sebab nk bawak aku gi mkn kerang rebus yg sedap gile tahap gaban kat TTDI sane ... dia kata bagi tambah darah ... hidup aku dr dulu kena tmbah darah jek ... baik jd dracula ter0s .. dan, dan, dan ... es0k nya die suruh aku rest jgn buat keje lgsg ... mslh nya, tesis aku n esaimen aku yg lain berlambak k0t ... agak2 ar nk suh aku rest ... dan, dan , dan ... yg aku suke bila dia ckp dia t0l0ng aku wat kan tesis sikit ... ark,ark,ark :D aku wat dlm bm then dia tl0ng trasnlate kn... pastu die kutuk ayat bm aku cam gampang, ayt bi aku lagi ar tak leh sebut cam ape dah .. haram jadah! jnji kau buat aku da tak heran kau nk ckp ape... dan semalam, 1 hari lepak kat lib die tolong translate kn tesis aku .. br jek dia nk wat keje dia sbb ari snin nih die kene masuk c0urt dah dtg akak pengumuman kat lib tuh ckp lib dah nk tutup ... ngeeee,ta m0 ar pndg i ngn pndngan tajam cmtuh ... u yg lmbt dtg amek i kan.. pastu die ajak aku gi release tension tgk m0vie jap ... die nak tgk the immortal , aku lak nk tgk real steel (heeee, keji sbb 0rg lain sume dah gi tgk) .. yes!! aku slalu menang .. hahaha ,, aku ckp gi tgk msuk b0x asing2 (b'tekak jap dpn adek kaunter tiket) ... terpaksa dia tgk real steel ... giler hebat cite tuh..aku tersgt lar jakun sbb mmbe2 aku dah puas tgk k0t,aku t'tinggal sek0r ..

lepas tgk m0vie, dia ajk aku gi mc'd sbb dia nk study sket smbil mkn2.... aku p0n layan .. sbb aku nk smbg wat ape yg pat0t ... dan,dan.dan .... tgh2 aku nak wat tuh lg skali aku m'alami pening2 kpale.. pndai hek kpale aku wat hal dlm keadaan tertentu cmnih ... encik w0ng tak smpat study .. die t0l0ng aku lagi ... pastu aku bg mase skit kat dia study pastu aku dah ajk blik dah sbb aku dah x larat ,,, aku nk blik tid0 jek ...

sian kat encik penyelamat ... s0,hari nih aku b'cdg ta nak susah kn dia lagi .. hari nih dia leh rest kat umah 0keh :) selamat menjalani kehidupan harian k0rg2 semua...daaaa ~~

No comments:

Post a Comment