Monday, November 21, 2011

KAU BZ SGT BAK DUET KAU ~~


hahaha ... best t0l rase wat entry kali nih... geram 800x lar rasanya .. hah ... nih da k0l bape nih? 8:50 pm ... masih di 0pis dari 8:30 am pagi tadi ... haduiiii, da lar kalau buat keje ta leh msg 0r call lgsg ... lgsg tidak ... pastu kang balik bdn penat drive dari kelana jaye ke banting sane kan... rasa cam ulang-alik gi senawang dah.. sikit lagi leh balik umah mak ter0s... nih camne nak smbg master lak nih ... memang ujung taun sekali lar kite jumpe heh ... kite tetap kan hari kismes lar jumpe nak?setiap 25/12 skali jumpe... lalalala...ser0n0k kan... setaun sekali jumpe mesti kite hepy sgt sebab tgk muke lain dah, segala dah lain.. haaaaa

hehei ... awak bagi lar semua duit awak buat 0T kat saya sekali pun ,,, tak sama lar!!! tau lar saya mata duitan,tak payah umpan pakai duit sgt b0leh??? sesedap ikan bakar ngan kuah asam jek awak bayar masa awak dengan saya pakai duit cmtuh heh ... (hmmm terliur dah ..es0k kena beli ikan bakar mkcik yg sedap tuh) ... sesedap awak gi buat ayat " heh ta m0 marah2 0keh , minggu nih dapat check masuk acc bnk islam awak ter0s... jgn mrh heh... jgn heh..saya penat sgt nih...saya tid0 dulu... es0k nk bgn pagi,jgn lupe kjut cam biasa k0l 6 tau...nite dear " ... T_____________T

bukan itu yg saya nak lar wak T__T .... awak nih kan ... saya nak cam dulu2 ... gi makan2,hari sabtu gi layan m0vie , gi mkn aiskrim ... hari sabtu p0n awak keje smpai k0l 7 mlm tau ... hari ahad awak nk rest ... awak bg duit jek kalau nk tgk m0vie ... cenggitu sekali????


camtu baik saya bercinta ngn duet awak jek ... dah2 kite putus heh ,, saya nak kapel ngn duit awak.. kem slm kat die ... babai~~

No comments:

Post a Comment