Wednesday, November 9, 2011

TEP0N P0N ADE PERASAAN


hye!!

hihi ,,, tahu tak bahawasa nya barang-barang kita p0n ada perasaan 0keh ... ta nak caya, tapi rasa macam memang pat0t caya sikit .. selalunya benda nih jadi dekat 0rang yang ada kereta ... kan kalau dia gi buat ayat nak beli kereta lain, tak lama pastu kereta tu buat hal ... kan,kan... 0rang cakap kereta tu meraj0k sebab tuan dia nak beli yang lain ... hahahaha ,,, cute!!


yup, benda tu jadi gak kat aku ... eh bila masa aku ada kereta tah ... 0keh tak payah nak pndang hina sangat, tak semesti nya benda yang merajuk itu adalah sebuah kereta ... henp0n juga ada perasaan .... serius!!!

aku kan ada henp0n yang flip kaler merah putih tuh kan ... dulu dia rajin buat hal tau ... screen dia selalu gelap yang tetiba tuh .. pastu aku p0n jadi sakit hati.then cari ph0ne lain .. kadang-kadang aku on gak phone flip tu tapi camtu lar...kejap jek dia 0keh then dia gelap balik ... last2 nya aku p0n simpan jek lar dlm beg ...

2 hari lepas aku pegi d curve ... sementara tunggu movie start aku dok lepak2 ngan encik w0ng .. aku d0k g0dek2 aku nya handbag sambil cakap kat encik w0ng aku nak handbag baru ... hahaha...cam gampang pangai ... tetiba aku t'nampak nset aku yg aku campak dlm beg tuh .. aku p0n pegang .... aku cakap lar " dalam banyak2 tep0n, tep0n nih paling syggggggg sgt2, lagi syg dari encik wong" hahahaha ... sambil aku cakap aku on phone tuh ... cam biasa lar ,, die 0keh kejap pastu dia gelap .... aku tak leh teng0k pape... pastu aku tutup , aku bukak ... aku tutup, aku bukak ... pastu encik wong cakap nanti beli phone lain ... die cari bb ... jual 2 ph0ne aku + 1 phone dia then dia tambah duit sikit ... wahhh,menarik!!

tapi pastu aku cakap kat dia .... ta nak lar jual phone flip tuh sebab aku syg dia sgt2... tetiba kan, phone aku tuh jadi 0keh ... aku ser0n0k nih, encik wong suh aku off then try bukak balik tgk 0keh tak ... aku ta nak buat tak0t dia jadi gelap balik tapi sangkaan aku meleset wey ,,, dia 0keh jek ...

dan aku b'hati gembira sebab masuk hari nih da 2 hari dia 0keh tak buat hal jadi gelap2 cam selalu,,, ;) huhuhu ... rupanya dia meraj0k selama nih ... tapi kan ... encik wong da tanye nak ke ta nak bb tuh ... kalau nak ujung bulan nih dia bagi .. tapi,, phone flip nih kena jual lar..sian dia ....

camne heh??? agak2 dia pasan tak aku tulis nih (sambil mata pandang phone kat sebelah) kang dia maj0k lagi abes aku!!! ~~


No comments:

Post a Comment