Tuesday, February 1, 2011

~ kami berjimba-ramba :) ~



~ p0y0 sket d c2 :) ~

lalala ,,, hamb0ih s0n0k jek mcm cik pija ,,,ape ke hal nye??nih,di saat ini dan d ketika ini tau tak aku ade kat mn?? kat umah angah beb ,, s0nok tau sbb i dpt k0mp0l2 b'same adek-badek i ,,0uh sdg menunggu kedatangan de n mak abah serta al0ng :)make akan sempurna lg lar kehidupan aku dgn ade nye mereke2 ini,,0uh saye berjaye hadir ke umah angah atas bntuan sape lg,,encik w0ng e2 lar ,,masuk2 jek kete beliau tnye "nk g mn lawa2 cenggini??" hek eh ,,, br ari nih ke nmpk i lawa??t0uching sbntar ,,, hahaha,,, "mau ke alamanda sbntar nnt ngn angah n adek,kang smpai2 ter0s g ta paya tuka2 baju da" jwb sang aku ,,, encik w0ng tgh drive agk t'brek sket ngn jwpan aku ,, " lar ,, mati2 ingat nk g ngn b ,, bkn da ckp ke nk jenjalan kat alamanda sbl0m anta blik" 0uh ade sdikit kekecewaan d c2 ,, "halamak b ,,, lupe ar!! " tp serius aku kelupaan,, "ermmm ,,,smpai ati bnde cmnih p0n ley lupe" hah ,,, make saye p0n bgtau angah suh tggu aje kat alamanda ,,, sesampai aje kami d alamanda angah gegas2 ajak g mkn akibat kelaparan ,,, yezza ,, nak sgt kn jenjalan ngn aku,make encik w0ng berjaye m'belanje kami mkn KFC ,,, lalalala,,pas da jelajah seluruh alamanda kami p0n blik,,0uh encik w0ng smpat lagi b'mnum-mnuman d umah angah ,,feveret die air teh,harus lar die mnum ngn rakusnye.pas2 die blik ,,, dan spt biase xtvt kami adek-badek,,,melepak2 kn diri ,,,indah,,id0p ini sgt indah,,, sumpah :)

~ hah ,, nih lagi dasat tahap p0y0nye,,haha ~

0ut~~

No comments:

Post a Comment