Sunday, February 13, 2011

" m'abes kn ari sabtu bersame Firdaus W0ng "

: secare jjur aku bnci pic nih ,,, muke sgt mulie,,hahaha :

mukadimah :

skank da stat bz sgt2 ngn esaimen lar test lar ape lar ,,, sgt2 penat ,,, saye e2 tidak tid0 start dr ari selase 0keh,,,ari selase,,,smpai lar kamis..kamis tuh da mcm 0keh sket,jumaat p0n x bape bz,,agak penat ngn applied study sbb aku x segr0up ngn dak2 umah,,dak2 yg lain duk jauh2 make bile ade meeting agk susah sbb al-maklum lar mn lar aku nih ade knderaan nk b'gerak2 sgt kn...kdg2 terpakse gak menyusah kn 0rg lain mntk tlg amek lar,anta lar ,,, sume tuh m'buatkn saye penat dan turut memenatkn 0rg lain ,, kerane terlampau penat kdg2 sye akan m'adu dekat encik w0ng ,, dan encik w0ng telah m'ajak saye e2 mengedate kn diri ,, yeeee saye e2 ade terpk juge,,mau m'enj0y kn diri p0nnn ,, make mlm ari jumaat tuh aku m'gigihkn diri menyetel kn sume keje supaye ta de pape nk pk lg ari sabtu tuh ,,, b0leh enj0y dgn sgt tenang p0n,,,

ari sabtu pagi :

0uh ye mlm tuh mmbe umah aku si fiza br sedar wallet die hilg,make die mntk tlg aku n sik w0ng teman die g bt rep0rt ,,, aku p0n kasik tau lar kat sik w0ng supaye bgn awl supaye ley g bt rep0rt n anta fiza g fac sbb die ade meeting applied die,,,setuju ,,, "its like this,,its like that" tep0n aku bunyik2 p0n ,,,, agagaga,,di kejut kn 0leh encik w0ng ,,wahhhh da k0l 10 lbih rupenye ,,gegas2 mndi n siap2,,then pegi teman fiza wat rep0rt p0lis kmudian anta die kat fac ,,, rupe2 mmbe sik w0ng p0n mau j0in kami dating2,,make g lar kenanga amek mmbe die n awek mmbe die...set2 law belake make aku hanye senyap jek,,hanye mreke2 yg berbicare,,

ari sabtu tghari :

smpai jek kat sunway gegas2 cari tempat mkn,,,, per0t e2 suda lapa p0nnn ,,, kami b'kfc ,wuuuu,, pas2 kami layan m0vie "the green h0rnet" hahaha,,,gile gampang klaka + bes ,,, x jd nk tid0,m0tif utame aku ialah nk tid0 sbb da bape ari aku x tid0 ngn tenang,tp tid0 aku t'ganggu bile aku dgr 0rg gelak2..aku bkak mate.,pas2 aku p0n gelak,,hahaha,ter0s x jd tid0,bes gilak cite tuh,, abes tgk cite w0ng ajak main ice skate ,,, wak lu!! aku kal0 main ta pena ta saket b0nt0t sbb jatuh ,, make aku ta nk lagi dah ,, die ajak g memanah,,,mmbe die 0n aje...make sang gadis spt aku n bida (awek si alip (mmbe w0ng)) duduk aje ,,, 0uh yeah w0ng saye b'jaye bit alip,,sik alip x puas ati ajk main b0wling lak sbb sik w0ng x reti main (x aci) ,, make gegas2 ke tmpat b0wling pule ( yezzaaa,,,bak kate sik w0ng aku adelah luck die sbb die b'jaye bit alip lagi skali) ,,,, ;)

ari sabtu ptg :

lps da penat2 b'jimba-ramba aku terase cam nk mkn abc ,,, saye e2 sgt ser0n0k rs cam d layan spnuhnye pd ari ini,,mmg bet0l2 ilang stres bt keje yg b'lambak ,, sik alip n aweknye mau mnum kat 0ld t0wn ,,,hamb0ihhh,,bkn slere mak,nyahhh ,,, w0ng kate mau layan aku mkn abc (0leh krn mreke menumpang kami make terpakse lar kam002 sume ik0t slere aku ye) hahahaha,,suke ;) encik w0ng m'0rder kn sy abc special with extra kacang ,,, wuuu i like ;) mkn dgn sepuas ati nye p0n,.,,,ttibe t'nmpk set2 dak2 futsal,,,uhh cik wirah terjebak sm...b0rak2 jap ngn wirah,wirah ckp alang2 nk blik beliau mau tumpang skali..tp tyme kami nk blik die x abes mkn lg ,,,sik w0ng ckp anta mmbe die dulu then nnt amek sik wirah,,,bereeh b0h,,msuk lar dlm uitm jap anta mmbe w0ng ,, kmudian pegi amek wirah ,,, w0ng ajk g pkns jap die nk byr bil ,,, aku duk ckp kat wirah psl kar0k,w0ng kate kal0 nk die ley jek bwk kn,,,wink2** suke lagik ;) sy e2 ingat kn beliau agak kesah,al maklum lar mak bpk die kn x bape gemar anak bujang die blik lwt2 mlm sgt,,,

ari sabtu mlm :


: xcited main tembak2 smntare tggu turn dpt blik kar0k :

masuk uitm g anggerik jap amek sik ayu,beliau mau j0in g kar0k juge ,, then g umah aku smule angkut dak2 umah aku...kami e2 sgt semangat tau..hahahaha ,,, teruk punye mnusie ,,, then pegi lar PAS kar0k d sane ,,, amek lak bilik vip,harus lar ,,da name p0n kami nih diva..aaaa,ade sp0il sket ye tyme nih,,,encik w0ng tuh x el0k lg bat0k beliau,sgt2 degil aku da ckp ta paya mkn aym n abc,,ehhhhhh nak gak tuh ,,, kn dah,cam 0rg saket tenat da kat tmpt kar0k tuh,,aku tnye 0k x die ckp 0keh...padahnye (pg2 ahad lagi mak angkat die da dtg umah angkut die bwk g hspital) k0 nih makhluk pling ter0k lar w0ngggg ,,, aduyaiii


penutup :

kan bes kal0 aku gigih menaip dessert aku cam aku menaip kat bl0g nih~~~sekian

No comments:

Post a Comment