Monday, February 7, 2011

m0tip k0 nk nanges????



ce cite , ce cite ,,,,

mlm arituh aku blik s.alm...encik al0ng yg m'anta saye ye..trimas wal0p0n die bt ayt " al0ng bkn ta nak tlg k0 angkat brg,tp bdn nih mcm x sehat jek " ,,,pale h0t die ,,,amanah mak l0ng,ingat,,
agknye da ksian sgt tgk aku cam shilake seret beg naek tgge die t0l0n ler juge angkat smpai kat dpn umah...ttibe ,,,, "waaaaa,,,," ye kedengaran suare si kcik adam ryan memanggil2 daddy die,,hahaha,,,aippp anta beg aku naek atas dulu,,,eh tp aku x nanges lagi tyme nih,,,



pas da siap2 letak beg pe sume lpak kat dpn tv ngn fiza n akak layan cerekarama ,,, wuuu agak sdih cite tuh tau,,,insaf i seketike tau sbb i suke bt pangai yg mmg cam ala2 tempah nerake jek ,, 0uh ta nanges sbb tuh lg,,abes jek pas2 tr0s lpak dlm bilik...layan lagu smbil pejam mate kn0n2 nk feel tid0 lar tuh,,ttibe kn air mate ku m'alir...


aippp,,,aphal k0..??aku bgn , lg laju die kuar,,,knp nih..??aku try selami hati aku sndri tyme nih..eceyh,kunun main selam2,,,aku tgh try rs ape yg aku tgh rs...hepy??x gak,,,tak0t??? aku tgk dlm blik aku yg da gelap sbb aku ttup lmpu n tid0 s0rg2 tuh x rs pape gak,,,sdih??tp nk sdih ape?aku sdih sbb aku x nk lg blik s.alm k0t,,sbb i x puas lg enj0y n b'same keluarge tau,,mkn mak msk,,,wuuu ,,, mungkin,,tp aku still lg rs cam x bes kat dlm ati,,,perasaan ape aku p0n ta tau nk pggl nih,,,ley wat kajian nih..hahaha,,,0uh mungkin rindu...rindu kat sape??laju saye c0l e2 encik w0ng yg da lame tid0 sbb x sehat,,,mungkin rindu die k0t,,,da dgr suare still rs x bes,,ter0s saye suh die smbg td0 smule,,,0uh saye x rndu die rpnye....knp nih..???


tgh pk2 ter0s t'tid0 ,,,, s0knye bgn still x puas ati lg...smpai skank still ta puas ati lg..knp ek??nk peri0d k0t,,,ishh tah lar,,jgn biya kn id0p anda d selubungi msteri~~~~

No comments:

Post a Comment