Sunday, February 20, 2011

~> keluarga mu dan keluarga ku ;) <~

ramai kwn2 aku yg berbeze pndpat ngn aku bile ade kaitan dgn bf ,,, tp ade gak yg rs mcm yg aku rs ,, bg aku , bile aje aku b'mmbe ngn mn2 llaki yg aku rs mcm hub kit0rg ke arah yg serius aku akn knl kn kat family aku ,, x kesah lar hub tuh mmbe jek p0n tp bile aku rs mcm aku rjin kuar 0r cntact ke aku akn kasik tau family aku ,, cnt0h nye tyme aku rpat ngn mmbe aku dulu name wan aku g knl kn kat mak n akak aku ,,, tak lame pas2 bile aku da stat kapel ngn w0ng aku knl kn gak kat akak aku si angah ,,, bile jd kejadian aku knl kn kat family make nmpk d c2 ala2 aku nih asyik2 jmpe llaki pas2 pts,jmpe pts ,, smpai al0ng aku ley wat ayt "hey br 2 mggu lps aku dgr k0 knl kn kat mak bdk kdah nih k0 da nk knl kn 0rg lain plak" ,,,, teeetttt ,,,

knp aku knl kn??? bg aku bile aku knl kn sng sket ,, biya family aku tau dgn sape aku b'kwn,,,papehal jd family aku tau sape 0rg2 yg terdekat dgn aku... yee,,, tuh m0tif aku knl kn mmbe2 llaki aku kat family aku ,, mcm skank family aku da tau aku ngn w0ng ,, bile derang da knl lg sng ati aku dan juge maybe ati 2-2 mak bpk aku sbb derang da tau dgn sape aku slalu kuar,,,derang da knl mcm mn pangai 0rg nye,, 0uh tp mak ngn abah ta pena jmpe lg ,, mak bpk die p0n x pena jmpe aku lg.. tp kami slalu b'cite tntang diri kami msing2 kpd kuarge kami ..

dan saye sgt ser0n0k sbb kdg2 bile aku kuar,w0ng bt ayt " 0uh mama suh kem slm td" bile aku tnye mama tau ke die nk kuar ngn aku,,w0ng ckp die x bgtau tp bile die nk kuar mama die akn bt ayt "abg,kem slm kat pija" abah die p0n da tau psl kami ,, abah die siap bt ayt "abg,dulu abah tgk tyme abg single abg slalu kuar,,kuar ngn p0mpuan nih lar,kuar ngn kwn gurl yg tu lar ,, skank semenjak da kapel tgk cam ta de life ,, ari cuti p0n duk umah lg ,, abg x berani kuar2 cam dulu sbb tak0t gf mrh eh?" hahahaha ... hamb0ih pkcik ,, anak bujang awak tuh duk umah p0n slh ke??? nk suh die cari2 p0mpuan lain kat luar sane ke??hishhhh ,,,,

fmily aku p0n tau psl kami juge ,, mak abah sume tau ,, jumpe jek bel0m lg,,.tp aku rs sgt bes sbb aku rs skank mak ngn abah da agak 0pen sket psl2 anak2 die nk b'kapel nih ,, aku rs tyme akak2 aku dulu ade bran ke nk bwk2 jumpe family nih??? aku rs derang da bet0l2 serius ngn laki tuh jek derang bwk jumpe n knl kn...see betape gedik nye aku x k0mpem nk serius da bwk jumpe ,, hahahah ,,, tp pling aku rs cam ala2 hepy ngn mak lar ,, abh mmg dr dulu f0ll0w aje ,, dulu mak mmg bising kal0 aku ade sbut2 psl llaki,,,die ckp jgn gtl2 tyme blaja nih,da keje nnt nk cari,cari jek lar sape p0n,,, tp,ade kah aku anak yg menurut kate,,,ye bet0l,,tidak,,,hahaha,,,cari gak tuh tyme blaja p0n,,,n bile bgtau,kali nih mak sgt2 menerime seadenye :)

hepy?? yezza :) hurmm,c0l mak bgtau kal0 w0ng x bz ngn exam die w0ng kate nk ik0t blik phg...mak bg??? ce teke, ce teke ,,, mak kate bwk aje lar kal0 die nk dtg cni....waaaaaaaa ,,, see my m0ther ,, bg green light meyh e2 lelaki mau dtg umah,,kal0 da dtg msti lar kene tid0 sane kn... alala ,, ye,mak skank very da 0pen m0ther ,, kal0 aku grau2 psl adek ngn 'bakal' pkwe die tuh p0n mak 0keh siap layan...hahaha,,bes2..

bile aku cite kat mmbe2 aku derang slalu ckp bes nye mak k0 0keh cmtuh ,, ta paya aku nk pk nk tipu2 ke kal0 nk kuar ngn bf ,, 0r nk s0r0k2 ke psl bf... family aku p0n rileks jek ta de nk halang2 ke ,,, enj0y jek,,,bile w0ng tnye mmbe aku psl family aku,bile die ckp debar nk jmpe family aku ,, mmbe2 aku p0n akn ckp ta de ape w0ng prlu rsau sbb family aku gile happening 0rg nye ,,, padahnye : mmg w0ng x menyab0 nk jmpe ngn family aku,,, mak p0n siap bt ayt "kal0 si firdaus tuh jmpe family kite msti die suke kn k.teh..haha"

ye aku sgt2 hepy ngn id0p aku skank, hepy ngn encik w0ng dan family yg ter bes aku ade... tp maybe akn lagi hepy kal0 aku da jmpe family die,die p0n da jumpe family aku ,,, bila kah ms nye?? tuggguuuu,,,,,

0ut~

No comments:

Post a Comment