Friday, February 18, 2011

~~ naluri hati se0rang emak ~~

~~ cam m0del mak i tau ,,, ley wat pr0file pic kat fb nih mak,, ~~


ahahaha,,, ade yg pggl mama, ade yg pggl ibu , ade yg pggl mummy ,, cam aku pggl mak ,, mereke e2 sgt hebat tau ,,, tau tak knp aku ckp derang nih hebat ,, sbb,,,,,,, gerak ati derang nih ta tau nk ckp cmne ,, bg p0mpuan yg suda b'gelar emak,ibu n s0 on tuh mesti tau cmne rs nye,,aku ta tau,,hahaha



maybe 1 ari nnt aku akan rs ape yg aku tgh t'tnye2 perasaan tuh cmne skank nih,,, ade kah mak aku se0rang p0wer rangers??? nk tau tak,dr dulu smpai skank asal aku kuar ngn bf aku jek mst dan2 tyme tuh mak c0l tnye ade kat mn....hahahahahaha,,hebat ek,,, mslh nye tyme lain ta nak c0l lak tnye bt ape sume2 tuh ,, tp bile aku kuar jek msti tak lame pastu mak c0l,,, pena skali tyme aku kuar mkn ngn w0ng aku ckp "mesti mak c0l nnt" ,,, yezzaaaaaa,,mmg bet0l beb mak c0l tnye ngh wat ape...even w0ng dtg amek aku kat fac p0n mak cam tau2 aku ngh jumpe bf aku,,,



padahnye ,, da tiap kali die c0l tyme tuh aku ngh kuar ngn w0ng make mak ingat keje aku asyik kuar jek 24 jam... mn ade ,, dating p0n skali arituh jek tau mak ,,, kal0 kit0rg jmpe p0n slalu g bkfes ,,, pas2 g klas,,,0r blik klas g lunch sm2,,,atau p0n kal0 aku ade meeting pape x melibat kn mmbe2 umah aku,aku mntk lar tlg w0ng amek aku kat fac...cmtuh jek.. ta de nye de kit0rg g lpak2 kat tmn bunge ke ,, g jln2 pmpin2 tgn kat mall ke,,g tgk mvie ke...tiade istilah e2 ,,,



tp tiap kali mak c0l tiap kali tuh gak aku ckp dlm ati ..."gile hebat mak nih" hahahaha ,,, tp mak ta de lar mrh aku ,,, kdg2 mak tnye gak psl w0ng ,, :) agaga , part yg aku pling suke ,,, pas2 bile aku da ngarut2 mesti mak mls layan ,, hahaha,,c0mel lar mak tuh ,, sy e2 sayang mak saye ,,, smpai skank saye masih tabik spring dkt sape2 yg b'gelar ibu ,,,



l0ve u m0m ;) mmuahhhhh!!!

5 comments:

  1. i love my mom tOo...
    mak haku lagi hebat la..msa pregnant kat aku ng kmbr aku tu dia macam super woman..
    ko imagine ea, dlm rahim dia ad 7kg manusia...
    mak aku superwoman wooo~

    ReplyDelete
  2. hehe..mak aku pon pija....mak aku pon hebat gak...hahah...xnak kalah tu..haha
    mak the best person we had in our life..jahat bek kite mak jugak yg timer....love u mak..mak ko..mak ira..mak sume..

    ReplyDelete
  3. yes..tq utk entri pija yg mnyokong ibu2 d dunia..
    i luv my mom...
    rinduuu makkkk...

    ReplyDelete
  4. yezza ,,, syg semua ibu2 kpd mmbe2 aku ,,,

    ira : wuuu ,,, mak k0 mmg bes bwk 2 0rg anak lam per0t die

    ReplyDelete
  5. dat y ak ckp mk aku superwoman...hahahha...
    pregnant 7 bulan da kna dok spital..

    ReplyDelete