Sunday, May 1, 2011

APE SPRISE DARI HENCIK W0NG???




~ si p0mpuan ini ~



hye,,salam semua :)


hurmm kadang-kadang b0ring gak asyik update bl0g jek...cam banyak sangat benda nak cerita tapi cerita tah hape2..hahahaha,,,hek eh,dulik lar kan...bl0g aku..ta nak baca teng0k sekali imbas p0n da lar..



hah semalam kan aku d0k tertunggu2,tertanya2 kan ape suprise encik w0ng nak buat kan...halamak,dia tuh kan..banyak bet0l masa nak bermain2 dengan aku..rajin lar sangat,,aku siap rileks jek.padahal aku nak g sambut besday aku sekali dengan besday dia dan juga annivesary kit0rg yang ke 'tuuuuut' ...hehehe,,awal lagi :) tapi dia s0rang jek yang bersungguh2..malam tuh aku siap cari pasal lagi dengan dia...tapi sampai hati dia ta nak layan gad0 ngan aku..


~ encik w0ng ~


pagi aku ada exam PP ... 0uh damn,s0alan gila lar kan..nak bagi student ke nak bagi lec jawab aku p0n tak tahu..abes jek exam k0l 12 aku da dapat msg dari w0ng suh aku bersiap2...aku da lar ngant0k gila mlm tuh tid0 lambat..aku cakap nak teman dak2 umah g lunch dulu..kejadah teman sayang 0ii,sah2 kau menumpang 0rang..tuh namenya mengik0t...ter0k t0l lar bahasa kau.



tengah lepak kat kedai makan tuh sik w0ng nih asyik call jek tanya aku makan kat mana...lambat lagi ke,,,bila aku cakap aku nak balik tid0 dulu..dia ye kan aje..kan main lagi cakap hah tid0 lar dulu...pastu dia call lagi buat ayat cenggini "syg,,b lambat sket eh amik..sbb nak kene g k0lej jap ade hal" ...aku 0keh kan aje..aku keluar jek dari kedai makan nak melintas jalan aku nampak da mamat nih men0n0ng2 bawak bunga pergi kat aku..alahai,,pale0tak beliau,,bab bikin malu aku kat depan 0rang ramai memang kau n0 1...haishh bukan aku tak suka..suka lar tapi cam tak beragak sangat kan nak bagi kat depan 0rang..ala2 p0y0 jek kal0 aku plak selaku 0rg ramai teng0k adegan tersebut..hishhh malu nak cite lar part nih..laju2 aku masuk kete..


~ mangsa : cik rerabbit yg terselit di balik bunge2 itu ~



sampai kat umah aku naik atas bersiap2 dulu,,sebab tak kan nak keluar dengan muka busuk abes kan..ade lar sejam gak dia tunggu aku kat bawah time tuh..sapa suh nak sprise sangat kan..hahaha..0keh tema kami pada hari itu ada lar hitam putih...i l0ike :)
masuk lak kete ada lagi sprise .... dia bagi aku ape???



*


*

*

*

*


*

*



~ tat tara taraaaa ... ~



wah2 ... suke...buah rantai tuh batu jed mendiang nenek beliau bagi ... dia hantar kat kedai suh sambungkan dengan rantai..0uh rantai tuh murah aje..tak kesah,janji iklas :) dia cakap jenuh nak mintak jed tuh kat mak dia sebab mak dia simpan..bila dia cakap nak buat buah rantai bagi kat aku mak dia terperanjat tapi mak dia cakap dia maybe dah serius dengan aku..s0 mak dia izinkan lar dia bagi jed tuh kat aku...wahhh terharu :') mak die p0n sempat berpesan..kalau dah bagi mendiang nenek punye tuh kene k0mp0m kan bet0l2 jadi lar ngan aku...ehek,,malu i (tetibe)..hahaha



pastu dia bawak aku bersiar2 ..eceh ..pastu kit0rang g tgk m0vie kat OU..cite 'th0r 3D' ...bes gilak,,sayang nya aku tertid0 sebab aku ngant0k sangat lar weh :( pastu pergi makan .... pastu dia cakap nak ajak aku teng0k midnite lak sebab tadi aku da puas tid0 s0 kali nih mesti aku teng0k tak tid0 dah... sayang nya ramai nak mati umat beratur ..aku p0n da start2 cam nak badm00d...hek eh...x pasal..hahaha .. bila da badm00d segala 0ffer aku tak layan dah...makan sushi ,,,aku geleng ... beli chesse cake .. p0n aku geleng..halahai k0 nih p0mpuan..dia ajak beratur jek masalah aku da penat .. aku ajak balik jek ...



~ pr0ses mengeluar kan duet ~

camtu jek??? ha lar...camtu jek lar..haiyeee,,saya itu p0mpuan yang tak gemar sangat lar dating2 nih...lagip0n kene tid0 awal sebab es0k nak jumpe mak :) .... eh c0p jap..baru aku pasan...hari nih bukan takat sambut besday aku,,tapi besday dia jugak,,n annivesary kit0rang tapi kan..k0rang perasan tak??rasanya perasan k0t...




aku bagi apa kat dia????hah??apa yang aku belanja??hahahahaha..kau memang p0mpuan durjana pija ... demyu

No comments:

Post a Comment