Thursday, May 5, 2011

HALALA ... TERHARU LAGI ~~

hye ...
hamb0ih nyah,,keje nak terharu jek.. x reti penat?? hah?? hahaha .. aaaa sebenarnya kan tak tau lar kalau k0rang terharu ke tak kan ... tapi bila jadi kat aku... aku sangat2 terharu ...

3/5 - hepy besday encik w0ng yang ke??? 24 ..huhu

tengah hari after encik w0ng balik abes kelas dia msg ajak pergi makan..tapi,,,aku malas sangat2..dia ajak lagi aku t0lak..aku cakap aku nak study ec0n0my ( nak nanges kuar dewan exam sebab 0tak aku berjaya blur selama sejam...tahniah) ... tetibe dia buat ayat "hari nih besday b k0t ... " adesss,,b0leh pulak aku lupa kan ... nak buat sedap aku cakap lar 0keh aku teman dia makan.,, tapi dia cakap nak belanja membe2 dia yang lain gak..makan kat 'zam2' ( rest0ren yg terletak di seks.9 yg jual makanan arab sahaja,,tempat die very de klasik u all,,,ala2 duk kat arab lar ... hrge leh tahan mahal..da macam jalan2 cari makan lak.haha)

aku dengar dia ngan membe2 dia ter0s aku x jadi kuar..aku cakap aku x abes c0ver lagi ec0n0my ... pastu dia cakap aku x lunch lagi,dia tapau kan aku nasi beriani ... setelah lama menunggu dia suh aku turun ambil nasik kat bwh ... haikkk JM Briyani ... mak nak marah dah...mak pura2 bengang (gedik punye makhluk) ... pastu dia cakap dia cari makanan lain t0k aku...maka kami gerak2 khas tapau KFC ... nasik bryani makan tghari..KFC mkn mlm :) ...

suke2 ada laki camnih..hahahaha ... bukan apa,,rasa cam bes n di sayangi plak...hahaha,,,da lar malam tuh sesuke ati aku jek cakap aku rasa nak makan sushi ... ter0s jek dia cakap after mgrb dia datang ambil aku..semata2 nak layan aku pegi cari sushi kat JJ bukit raja tuh jek p0n..

yg lagi buat aku rasa terharu : "pasnih b da keje bes lar syg kan ... ye lar,,b dah ada duit .." mendalam maksud tuh ..nampak sangat dia nampak aku nya tahap bling2 kat mata tuh x leh nak s0r0k2 dah kan...hahahahaha ,,,

ch0w bedah!!! terharu..sumpah terharu!!!

No comments:

Post a Comment