Tuesday, May 3, 2011

HARI AHAD HARI BERSAMA FAMILY :)




salam semua :)



kalau hari sabtu hari bersama encik kesayangan .. hari ahad pula hari bersama family kesayangan ... s00000000000 heaven!!! muahahahaha...harus lar weh ..



pagi :



pukul 10 lebih si r0he call tanya nak gerak pukul berapa ... aku??baru bangun tid0 maaa..ehek ... sambung semula tid0,pukul 11 lbih call hencik w0ng ... dia baru bangun..aku sentap!! laju2 suruh dia pergi bersiap dan amek aku dengan pantas..aku?? sambung tid0 balik..hahahaha



~ bunge nak suh angah tulun jagekan ,, bagi aku seari da layu ... utk irfan n irhan uncle w0ng bagik kete c0ntr0l ~

tengahari :

area kul 12 lebih gerak2 khas dari shah alam ... w0iii!! kata hari bersama family..pe hal kau angkut sekali lelaki itu?? heyy!! kalau tiada ini lelaki gi mana gue mahu ada hari bersama family..hah??gi mana?gi mana??..kemon lar kem0n ... t0lak tepi lar sket benda nih,anggap family sudah...hahahaha


sesampai jek kat rumah angah ter0s kami menjamu selera yang memang menyelerakan...ikan patin masak temp0yak,,ulam-ulaman,sambal temp0yak..sayur-sayuran..ayam g0reng-g0rengan ... huh,,superb!!


lepas makan berehat-rehatan sekejap...pastu dok terpikir2 petang2 kang nak makan apa..kebetulan pak usu n al0ng nak datang ... akhirnya ,,, tetibe kek 0ren siap..hahaha,,haaa,,kal0 ade akhir permulaan nya angah tgk internet lar benda apa nak buat sesambil teng0k bahan2 yang ada kat umah beliau ...



~ berehat-rehatan ... tgk tv,makan buah ~




~ mereke nih p0n tgh berehat gak..haha ~

petang :




yaaaa,,pasukan kami bersiap2 untuk menjalan kan aktiviti petang iaitu picnic di empangan putrajaya..ehh empangan ye angah?? ye lar k0t ... gerak2 khas2 2 kereta ... angah bawak r0he dan emak ... haikkk?? anak2 dia jaga rumah ke?? anak kesayangan dia dina tuh kat mana lak??muahahaha...ya puan2 sekalian,,anak2 beliau naik sekali dengan m0kteh kesayangan dan uncle w0ng mereka ... dina sekali ye ... al0l0l0..tetiba lak jadi baik,,,penerimaan yang bag0s dari anak sedare nih..haha




~ see ... ~

sampai jek kat destinasi kami berkumpul jumpa sekali dengan pak usu sefamily...al0ng datang malam2 sket dia kata sebab nak tunggu si adam ryan bangun tid0 dulu..tetiba kat telinga aku ada makhluk berbisik "j0m kite g alamanda jap nak??" muahaha,,aku cakap kat r0he,ajak g kar0k..r0he 0n aje...maka kami berpisah seketika untuk jenjalan kat alamanda ...




~ pak usu n mak usu sefamily ( mak usu yg baru pas di r0mpak) ~

malam :


yezza...anak2 remaja yang sedang meningkat dewasa ini sakan berkar0k sambil di belanja dengan gigih 0leh encik w0ng... puas,,kami puas..hahaha ... tetiba mak call .. mak suh kami 3 0rang gerak2 khas ter0s ke bangi nak makan malam kat 'de village view' k0t nama tempat tuh.. 0keh,,, abes layan sepuluh lagu kami laju2 ke bangi...larrr,,sampai2 rupanya derang tak sampai lagi ... tadi cakap dah gerak..kami b00ked dulu tempat ... pastu along sampai,,dituruti 0leh mak,angah dan pak usu semua... makan besar!!! part paling aku suka ...




~ kar0k yg di belanje 0leh w0ng ~

w0ng suh r0he lepak rumah aku kat shah alam sebab dia ingat balik makan2 tuh dia nak belanja aku dan r0he teng0k m0vie kat de curve ... si r0he gila teruja,, tetiba dapat berita mak itam kat j0h0r meninggal..innalillah ,,, hilang s0rg mak cik aku...sian abah..al0ng dengan mak gegas2 nak balik pahang malam tuh..r0he x dapat lar ik0t aku sebab angah mintak t0l0ng kat rumah dia sket ...


aku dan hencik w0ng ter0s pulang ke shah alam .... gi bukit raja jek sebab aku da start penat semacam...teng0k2 tak de cerita bes ... aku p0n suh w0ng anta aku balik rumah jek ... sampai2 rumah aku tid0 dengan lena :) .... gembira dengan pertemuan2 macam nih.


hencik w0ng cakap : bila dia j0in n teng0k family aku dia rasa ser0n0k sangat2 ... sebab dia cakap family dia x macam family aku,,b0leh nampak kekuatan kekeluargaan ... sebab tu dia akan jadi cam teruja bila aku nak pergi jumpa family aku... :)


bersyukur dengan kehidupan aku sekarang :) ch0w bedah~~

No comments:

Post a Comment